R 12 G/S Heritage

Η BMW R 12 G/S

Feel the spirit

Ready to go wild: Η R 12 G/S αφυπνίζει το αυθόρμητο πάθος για περιπέτεια. Ήδη κατά την επιβίβαση νιώθεις το πνεύμα του θρυλικού προτύπου της, της R 80 G/S. Άρχισε μια διαδρομή, με την οποία θα ξεχάσεις τα πάντα. Βγες από την άσφαλτο, νιώσε την απόλαυση. Ποιος θα σε σταματήσει; Η λάσπη εκτοξεύεται και ολοκληρώνει την καθαρόαιμη σχεδίαση του Retro-Enduro. Ο ήχος του boxer πλαισιώνει τις άγριες διαδρομές σου. Πίσω στην πόλη, ωστόσο πάντα μακριά από τη ρουτίνα. Αποβιβάζεσαι, νιώθεις ευτυχής – ανόθευτο

«Take a ride on the wild side»

The Spirit of the Original

Η R 12 G/S αποτελεί, όπως και το πρότυπό της R 80 G/S του 1980, το συνώνυμο της μοτοσικλετιστικής περιπέτειας. Τα σχήματα και τα χρώματα υπογραμμίζουν τον χαρακτήρα αυτού του ελεύθερου πνεύματος.

Lightwhite

Τα χρώματα του πρωτοτύπου: λευκό χρώμα στο ρεζερβουάρ, ταινίες σε ανοιχτό μπλε και σκούρο μπλε καθώς και η χαρακτηριστική κόκκινη, ενιαία σέλα.

Option 719 Aragonite

Adventure is calling: Αποκλειστική Option 719 Style σε Sandrover matt με διάκοσμο σε Racingred και Mineral grey metallic matt.

Night Black matt

Μια αυθεντική δήλωση του στιλ: Η R 12 G/S φιγουράρει αποκλειστικά στις αποχρώσεις του μαύρου χρώματος.

Ο θρύλος G/S ζει

Η R 12 G/S αποτίει φόρο τιμής στις απαρχές του θρύλου G/S – Νοσταλγία και σύγχρονος χαρακτήρας σε ιδανική αρμονία. Ο ορατός, ελκυστικά διατεταγμένος κινητήρας boxer, η ψηλή ανάρτηση και τα χρώματα του αρχικού μοντέλου εντυπωσιάζουν από την πρώτη ματιά. Η πολεμική, ρετρό εμφάνισή της, αφυπνίζει την επιθυμία για ερήμους και διαδρομές εκτός δρόμου. Το καθαρόαιμο στιλ της παραπέμπει στα εμβλήματα της R 80 G/S και καθιστά τη μοτοσικλέτα ήδη από τώρα ένα διαχρονικό κλασικό μοντέλο αποτελώντας μια μοναδική στιλιστική δήλωση.

«Ένας αποδοτικός Offroader με μοναδικό στιλ»

Ένα συν σε ασφάλεια: Προβολέας LED

Ο προβολέας LED ενσαρκώνει με το μοτίβο φωτισμού Χ το ανόθευτο πνεύμα των διαδρομών εκτός δρόμου και κάνει τα εμπόδια ορατά, ακόμα και στο σκοτάδι.

Εντυπωσιάζει παντού: Ανάρτηση Enduro

Τέλεια εκτός δρόμου: με διαδρομή ελατηρίου 210 mm στο πιρούνι και 200 mm στο γόνατο ανάρτησης. Βέλτιστη εντός δρόμου: για ακριβή, άμεση συμπεριφορά του οχήματος και τυπική για την BMW δυναμική της οδήγησης. 

Ένα ΠΡΕΠΕΙ για την οδήγηση εκτός δρόμου: Πακέτο Enduro Pro

Το προαιρετικό πακέτο Enduro Pro σε προετοιμάζει ιδανικά για τη διαδρομή εκτός δρόμου με οκτώ πρόσθετους εξοπλισμούς. Με πίσω τροχό 18“, μαρσπιέ Enduro και αύξηση ύψους τιμονιού βρίσκεσαι ανά πάσα στιγμή με ασφάλεια στη μοτοσικλέτα σου.

Έξυπνες διαδρομές: ConnectedRide Control

Με τον προαιρετικό εξοπλισμό ConnectedRide Control, η R 12 G/S εξοπλίζεται με ένα στήριγμα smartphone και μία πρίζα USB-C – για να μη μένεις ποτέ από ρεύμα στον δρόμο.

Η ασφάλεια είναι πάντα στον εξοπλισμό: ABS Pro

Για περισσότερη ασφάλεια στις στροφές και τις κεκλιμένες θέσεις: το μερικώς αυτόματο σύστημα φρένων με ABS Pro.

Αυθεντικό: Retro-Offroad-Boxer

Αδιαμφισβήτητος πυρήνας: Ελκυστικά διατεταγμένος αερόψυκτος/ελαιόψυκτος κινητήρας boxer.

Πακέτο άνεσης με μηχανισμό υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων Pro

Ο μηχανισμός υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων Pro του προαιρετικού πακέτου άνεσης επιτρέπει την ομαλή, γρήγορη αλλαγής ταχυτήτων και προς τις δύο κατευθύνσεις χωρίς ενεργοποίηση του συμπλέκτη.

Και Action: Σέλα Rallye

Μία από τις τρεις παραλλαγές σέλας είναι η προαιρετική σέλα Rallye. Σε αυτήν, ο οδηγός κάθεται 20 mm ψηλότερα. Μια ενιαία γεωμετρία και το ίσιο περίγραμμα έχουν διαμορφωθεί βέλτιστα για τις ανάγκες της χρήσης εκτός δρόμου.

Αερόψυκτος boxer forever

Ένας κινητήρας με πιστούς φίλους: ο boxer. Στην R 12 G/S τον τοποθετούμε σε μια σύγχρονη σχεδίαση πλαισίου. Ο βασικός σκελετός από κινητήρα, μονοκόμματο σωληνωτό χωροδικτύωμα με βιδωτό πίσω πλαίσιο, επίπεδο γόνατο ανάρτησης και νέας διαμόρφωσης περιφερειακά κινητήρα διαμορφώνει τη βάση για την οδηγική σου απόλαυση. Με τα τρία προγράμματα οδήγησης RAIN, ROAD και ENDURO διαμορφώνεις την οδηγική σου εμπειρία σύμφωνα με τις επιθυμίες σου. Ο τυπικός ήχος boxer και τα 109 PS σε μεταφέρουν χωρίς παρακάμψεις στην περιπέτεια.

Διεύρυνε τα όρια της άνεσής σου

Εξαιρετική υποστήριξη σού παρέχουν οι εξοπλισμοί στο προαιρετικό πακέτο άνεσης. Οδηγείς πιο δυναμικά και ταυτόχρονα πιο άνετα με τον μηχανισμό υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων Pro, που κάνει εφικτές τις αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη. Το Hill Start Control σε υποστηρίζει κατά την εκκίνηση σε ανωφέρεια και η ηλεκτρονική ρύθμιση ταχύτητας κίνησης κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Με τη θέρμανση γκριπ μπορείς να ξεκινήσεις για μια εκδρομή προς πιο ψυχρές περιοχές άφοβα. 

Στάνταρ εξοπλισμός 

  • Τροχοί με σταυρωτές ακτίνες χωρίς αεροθάλαμο σε 21“ / 17“ 
  • Πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση Enduro με απόσβεση εξαρτώμενη από τη διαδρομή 
  • Προγράμματα οδήγησης Rain/ Road/ Enduro 
  • Μερικώς αυτόματο σύστημα φρένων BMW Motorrad ABS Pro 
  • Keyless Ride 
  • Δυναμική ρύθμιση ροπής κινητήρα 
  • Δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης 
  • Νέας σχεδίασης σύστημα εξαγωγής καυσαερίων 
  • Αναλογικό στρογγυλό όργανο

Προαιρετικός εξοπλισμός 

  • Πακέτο Enduro Pro με πίσω τροχό 18“, μαρσπιέ Enduro, αύξηση ύψους τιμονιού, χούφτες προστασίας, μεγάλο προστατευτικό κινητήρα 
  • Προγράμματα οδήγησης Pro με πρόσθετο πρόγραμμα οδήγησης ENDURO PRO 
  • Σέλα Rallye με ύψος σέλας +20 mm 
  • Πακέτο άνεσης με μηχανισμό υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων Pro, ρύθμιση ταχύτητας κίνησης, Hill Start Control Pro, θέρμανση γκριπ 
  • Headlight Pro 
  • Έλεγχος πίεσης ελαστικών 
  • Digital Display 
  • Πακέτο συνεπιβάτη 
  • ConnectedRide Control με στήριγμα smartphone και πρίζα USB-C 
  • Πακέτο φρεζαρισμένων εξαρτημάτων Option 719 
  • Μπαταρία M Lightweight 
  • Τροχός με σταυρωτές ακτίνες ΙΙ σε χρυσαφί
  • Προστατευτικό κινητήρα

Ειδικά εξαρτήματα 

  • Κάλυμμα ταμπλό οργάνων Rallye 
  • Προεγκατάσταση πλοήγησης με ConnectedRide Mount 
  • Μπάρα προστασίας κινητήρα 
  • Πρόσθετος προβολέας LED
  • Προστατευτικό για το κάλυμμα κυλινδροκεφαλής
  • Τελικό εξάτμισης τιτανίου 
  • ConnectedRide Navigator 
  • Σάκος ρεζερβουάρ και μαλακές τσάντες αποσκευών
  • και πολλά άλλα
 

Κινητήρας

Ονομαστική ισχύς
80 kW (109 PS) στις 7.000 σ.α.λ.
Διαχείριση καυσαερίων
Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης
Τύπος κατασκευής
Αεροελαιόψυκτος δικύλινδρος τετράχρονος κινητήρας boxer με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, τέσσερις ακτινικά διατεταγμένες βαλβίδες και κεντρικό αντικραδασμικό άξονα
Διάμετρος x διαδρομή
101 mm x 73 mm
Κυβισμός
1.170 ccm
Μέγιστη ροπή
115 Nm στις 6.500 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης
12,0 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου
Ηλεκτρονικός ψεκασμός στην πολλαπλή εισαγωγής/ψηφιακή διαχείριση κινητήρα: BMS-O με ηλεκτρονικό γκάζι
Προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων
EU 5+
 

Επιδόσεις / Κατανάλωση

Τελική ταχύτητα
210 km/h
Κατανάλωση ανά 100 km κατά WMTC
5,1 l
Εκπομπές CO2 κατά WMTC
119 g/km
Τύπος καυσίμου
Σούπερ αμόλυβδη (μέγ. 15% αιθανόλη, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI
Θόρυβος σε στάση
88 dB(A)
 

Ηλεκτρικό σύστημα

Εναλλάκτης
Εναλλάκτης μόνιμου μαγνήτη 660 W (ονομαστική ισχύς)
Μπαταρία
12 V / 12 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης
 

Μετάδοση ισχύος

Συμπλέκτης
Ξηρός μονόδισκος συμπλέκτης, υδραυλικά ενεργοποιούμενος
Κιβώτιο ταχυτήτων
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων συνεχούς εμπλοκής σε χωριστό περίβλημα κιβωτίου
Δευτερεύουσα μετάδοση
Με άξονα
 

Αναρτήσεις / Φρένα

Πλαίσιο
Σωληνωτό πλαίσιο
Θέση μπροστινού τροχού / ανάρτηση
Τηλεσκοπικό πιρούνι upside down, διάμετρος 45 mm, ρυθμιζόμενη βάση ελατηρίου, ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης
Θέση πίσω τροχού / ανάρτηση
Χυτό αλουμινένιο ψαλίδι μονού βραχίονα με BMW Motorrad Paralever, κεντρικό γόνατο ανάρτησης άμεσης σύνδεσης με απόσβεση αναλόγως της διαδρομής, ρυθμιζόμενη βάση ελατηρίου, ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά / πίσω
210 mm / 200 mm
Απόσταση από το έδαφος
240 mm
Μεταξόνιο
1.580 mm
Κάστερ
120,8 mm
Γωνία τιμονιού
63,1°
Γωνία στριψίματος τιμονιού
42°
Τροχοί
Τροχοί με σταυρωτές ακτίνες αλουμινίου
Διαστάσεις ζάντας μπροστά
2,15 x 21"
Διαστάσεις ζάντας πίσω
4,00 x 17"
Ελαστικό μπροστά
90/90 -21
Ελαστικό πίσω
150/70 R17
Φρένο μπροστά
Διπλό δισκόφρενο, αξονικά βιδωμένο, διάμετρος 310 mm, 2-πίστονη πλευστή δαγκάνα Brembo
Φρένο πίσω
Μονό δισκόφρενο, διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα 2 εμβόλων Brembo
ABS
BMW Motorrad Integral ABS Pro (μερικώς αυτόματο)
 

Διαστάσεις / Βάρη

Ύψος σέλας σε απόβαρο
860 mm
Εσωτερική καμπύλη ποδιών σε απόβαρο
1.935 mm
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ
15,5 l
Ρεζέρβα
περίπου 4 l
Μήκος
2,250 mm
Ύψος
1.256 mm (χωρίς καθρέπτες, σε απόβαρο DIN)
Πλάτος
970 mm
Βάρος καθαρό
216 kg
Απόβαρο σε ετοιμότητα για οδήγηση, γεμάτο ρεζερβουάρ
229 kg
 1)
Επιτρεπόμενο συνολικό βάρος
430 kg
Φορτίο (με βασικό εξοπλισμό)
201 kg

1) Απόβαρο σε ετοιμότητα για οδήγηση, γεμάτο ρεζερβουάρ

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

  • BMW Motorrad Motorcycles
  • R 12 G/S

  • 18.290,00€

Διαθέσιμες Επιλογές

ΑΓΟΡΑ / ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΩΡΑ

*  Τιμή βασικής έκδοσης. Δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα ταξινόμησης (πινακίδες) και τα τέλη κυκλοφορίας.
* * Ο τιμοκατάλογος ενδέχεται να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση.

Ετικέτες: G/S, Heritage, BMW, Motorrad, Motorcycles