BMW CE 04
Πρόοδος αντί για στασιμότητα, καινοτομία αντί για ανακύκλωση ιδεών – το CE 04 εδραιώνει μια νέα εποχή αστικής κινητικότητας με μια σχεδίαση που είναι μοναδική. Χωρίς εκπομπές ρύπων, εξηλεκτρισμένο και δικτυωμένο, αποτελεί τον ιδανικό συνοδό στις καθημερινές μετακινήσεις στη μητρόπολη – μονίμως #PluggedToLife. Είτε πηγαίνετε στην εργασία, επισκέπτεσθε φίλους ή στο πλησιέστερο καφέ, το CE 04 αποτελεί το συνώνυμο της ευελιξίας και του αυθορμητισμού. Σε αυτό συμβάλλει μεταξύ άλλων και η αυτονομία των 130 χιλιομέτρων. Η ασυνήθιστη σχεδίασή του καταργεί τις συμβάσεις και ταυτόχρονα δείχνει προς το μέλλον. Η ηλεκτροκίνηση σχηματίζει μια διαμήκη, χαμηλή σιλουέτα. Ήπιες επιφάνειες συνδυάζονται με αιχμηρές ακμές. Το CE 04 επαναπροσδιορίζει πλήρως την αισθητική και τη λειτουργικότητα. Για παράδειγμα, υπάρχει ένας πτυσσόμενος αποθηκευτικός χώρος για το κράνος στο πλάι, και η επιβίβαση στην κυλιόμενη σέλα μπορεί να γίνει άνετα ακόμα και από πίσω. Ο χαμηλά τοποθετημένος συσσωρευτής ενέργειας στη μοτοσικλέτα διασφαλίζει ένα ευνοϊκό κέντρο βάρους και, σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα ισχύος 31 kW, απόλαυση δυναμικής οδήγησης. Για να φθάνετε στον προορισμό σας γρήγορα και άνετα, ο χάρτης πλοήγησης smartphone μπορεί να εμφανίζεται απευθείας στην οθόνη 10,25" μέσω της εφαρμογής BMW Motorrad Connected. Πλοηγηθείτε αποτελεσματικά, ενώ ακούτε την αγαπημένη σας λίστα αναπαραγωγής στο παρασκήνιο – ακόμα και στον δρόμο, ο αναβάτης του CE 04 παραμένει μονίμως δικτυωμένος.
Engine
Permanent-magnet liquid-cooled synchronous motor
15 kW (20 hp)
11 KW (15 hp) with optional derating to 11 kW
31 kW (42 hp) at 4,900 rpm
23 kW (31 hp) at 4,900 rpm with optional derating to 11 kW
62 Nm at 0 – 4,900 rpm
Performance/consumption
120 km/h (electronically limited)
2.6 s from 0 – 50 km/h
2.7 s from 0 – 50 km/h with optional derating to 11 kW
130 km
100 km with optional derating to 11 kW
7.7 kWh/100 km
Automatic recuperation in overrun mode
Electrical system
Traction storage with high-voltage technology integrated in the vehicle underbody, central air cooling, permanently installed battery module, 40 lithium-ion battery cells, 8.5kWh (6.3 kWh with optional derating to 11 kW)
148 V
2.3 kW with integrated charger
6.9 kW with optional quick charger
Charging socket on vehicle type 2 (not US and CN); Charging cable with country-specific power plug
Approx. 4h:20min for 0-100% and approx. 3h:30min for 0-80%
Approx. 3h:20min for 0-100% and approx. 2h:25min for 0-80% with optional derating to 11 kW
Approx. 1h:40min for 0-100% and approx. 1h:05min for 0-80%
Approx. 1h:10min for 0-100% and approx. 50min for 0-80% with optional derating to 11 kW
12 V / 5 Ah, maintenance-free
DC/DC converter with 500 watts that has been integrated into the charger
Power transmission
1-speed transmission, integrated into motor housing
Drive unit swing arm, toothed belt and gearbox with fixed transmission
Chassis/brakes
Steel double loop frame
Single-bridge telescopic forks with 100 mm spring travel
Single-sided swinging arm/central spring strut with 92 mm suspension travel
1,675 mm
120 mm
63.5°
Cast aluminium wheels (disc wheel or disc wheel optics)
3.50 x 15”
4.50 x 15”
120/70 R15
160/60 R15
Double disc brake 265 mm (4 piston fixed caliper)
Single disc brake 265 mm (1 piston floating caliper)
BMW Motorrad ABS
Dimensions/weights
780 mm
(800 mm with optional comfort seat)
1,810 mm
(1,856 mm with optional comfort seat)
2,285 mm
1,150 mm
855 mm
231 kg
410 kg
179 kg