F 900 R ΜΟΝΤΕΛΑ BMW

Η ΝΕΑ BMW F 900 R.

ΔΥΝΑΜΙΚΗ, ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ, ΔΙΑΙΣΘΗΤΙΚΗ.

Η αυθεντική και δυναμική σχεδίαση της F 900 R αναζητά κάθε είδους πρόκληση. Με  αυτο το Dynamic Roadster θα είσαι καθόδων ώστε να φροντίσεις μόνος για το Kick της ημέρας. Η F 900 R αποκρίνεται με ακρίβεια και αμεσότητα. Σε κάθε στροφή μπορείς να χρησιμοποιείς τη δύναμη διαισθητικά και με τον σωστό τρόπο: κάθε σου σκέψη μετατρέπεται σε οδηγική απόλαυση. Αλλά και όσον αφορά στην τεχνολογία φωτισμού, τη συνδεσιμότητα και την ασφάλεια, η F 900 R βρίσκεται πάντα στο πλευρό σου – και μπροστά από όλους τους υπόλοιπους.

Επιβιβάσου και ξεκίνα,  #NeverStopChallenging.

Μη φοβάσαι – να διασκεδάσει θέλει μόνο.

Πίσω από το μυώδες παρουσιαστικό της F 900 R κρύβεται η αυθεντική οδηγική απόλαυση. Οι ακμές τις τονίζουν τον αθλητικό χαρακτήρα της μοτοσικλέτας. Η μπροστινή όψη είναι επιθετική. Ο προβολέας και ο πίνακας οργάνων είναι τοποθετημένοι στο τιμόνι. Σαν τις γροθιές ενός μαχητή: σε κάλυψη και έτοιμοι για επίθεση μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου. Το ρεζερβουάρ είναι τοποθετημένο αρκετά μπροστά: για καλύτερη κατανομή των μαζών και πιο κοντό πίσω τμήμα. Ο χαμηλός σιγαστήρας της εξάτμισης υποστηρίζει τη ζωηρή εμφάνιση. 

Αυτό που μετράει είναι το στιλ σου.

Κάθε ένας από τους διαθέσιμους χρωματισμούς μαρτυρά κάτι για τον χαρακτήρα της F 900 R. Όπως ακριβώς και για τον δικό σου.

Περισσότερη ροπή για τη ζωή σου.

Διαισθητικά, άμεσα και δυναμικά – δεν περιμένεις να έρθουν στιγμές ευτυχίας. Απλώς τις κυνηγάς ανάλογα με τις ορέξεις σου. Ο δυνατός δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας της F 900 R αποδίδει ροπή πάνω από 87 Nm, από τις 4.500 έως τις 8.500 σ.α.λ. Δηλαδή, ακριβώς στο φάσμα στροφών όπου η δύναμη είναι πιο διασκεδαστική. 

Προσαρμοζόμενος Προβολέας.

Ο Προσαρμοζόμενος Προβολέας της F 900 R ενεργοποιείται αυτόματα όταν η μοτοσικλέτα βρίσκεται σε κεκλιμένη θέση από 7°. Τα χωριστά φωτιστικά σώματα LED στον κύριο προβολέα φροντίζουν για τον καλύτερο δυνατό φωτισμό του εσωτερικού της στροφής. Για μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια σε κάθε στροφή. 

Προσαρμοσμένη – αλλά μόνο στο θέμα της εργονομίας.

Η εργονομία της F 900 R έχει σπορ προσανατολισμό και εστιάζει στον μπροστινό τροχό. Τα έξι διαφορετικά ύψη σέλας, οι ρυθμιζόμενες μανέτες και το διαθέσιμο ψηλό τιμόνι επιτρέπουν στον καθένα να βρει την ιδανική θέση. Η ζελατίνα διατίθεται και σε ψηλή έκδοση και παρέχει αποτελεσματική προστασία, ακόμα και σε μεγαλύτερες διαδρομές.

Έτσι μπορεί να βρει ο καθένας την F 900 R που του ταιριάζει.  Αυτή είναι η αντίληψή μας για το Dynamic Roadster. 

Υποστηρίζει τη μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.

Με τις προαιρετικά διαθέσιμες λειτουργίες οδήγησης Pro μπορείς να απολαμβάνεις ακόμα πιο γρήγορα κάθε στροφή και κάθε ευθεία: Οι λειτουργίες περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα συστήματα υποστήριξης ABS Pro, Δυναμικό Έλεγχο Πρόσφυση (DTC), Δυναμικό Έλεγχο Φρένων (DBC) και τη ρύθμιση ροπής αδράνειας του κινητήρα (MSR). Το DBC παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια στο φρενάρισμα ενώ το MSR αποτρέπει την ολίσθηση ή την αποσταθεροποίηση του πίσω τροχού στο απότομο άνοιγμα του γκαζιού ή τις γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων. Η υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων Pro ή η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση Dynamic ESA συνδυάζουν τη δυναμική οδήγηση με την άνεση: για ακόμα μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση. 

Εργοστασιακός εξοπλισμός

  • Έγχρωμη οθόνη TFT με συνδεσιμότητα BMW Motorrad
  • Προβολέας LED (φώτα πορείας/διασταύρωσης)
  • Φλας LED
  • ASC
  • Λειτουργίες οδήγησης Rain/Road
  • Ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη
  • Πρίζα 12V

Εργοστασιακός προαιρετικός εξοπλισμός (SA)

  • Headlight Pro με Προσαρμοζόμενο Προβολέα
  • Λειτουργίες οδήγησης Pro με ABS Pro / DTC / MSR / DBC
  • Dynamic ESA (ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση)
  • Keyless Ride
  • Έξυπνη κλήση έκτακτης ανάγκης
  • RDC (έλεγχος πίεσης ελαστικών)
  • Χαμήλωμα

Ειδικά εξαρτήματα

  • Καρίνα
  • Κάλυμμα σέλας πίσω αναβάτη
  • Φρεζαρισμένα ποδωστήρια και καθρέπτες
  • Εκδόσεις σέλας
  • Βάση βαλίτσας
  • Μαλακή βαλίτσα
  • Ζελατίνα ψηλή
  • Κεντρικό σταντ
 

Κινητήρας

Ονομαστική ισχύς
77 kW (105 PS) στις 8.500 σ.α.λ., A2: 70 kW (95 PS) στις 7.500 σ.α.λ., προαιρετική μείωση ισχύος: 35 kW (48 PS) στις 5.500 σ.α.λ.
Διαχείριση καυσαερίων
Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης
Τύπος κατασκευής
Υδρόψυκτος δικύλινδρος τετράχρονος κινητήρας με τέσσερις βαλβίδες με ζύγωθρα ανά κύλινδρο, δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και λίπανση με ξηρό κάρτερ
Διάμετρος x διαδρομή
86 mm x 77 mm
Κυβισμός
895 ccm
Μέγιστη ροπή
93 Nm στις 6.750 σ.α.λ., A2: 93 Nm στις 6.750 σ.α.λ., προαιρετικός εξοπλισμός μείωσης ισχύος: 70 Nm στις 4.500 σ.α.λ.
Τροφοδοσία καυσίμου
Ηλεκτρονικός ψεκασμός στην πολλαπλή εισαγωγής/ψηφιακή διαχείριση κινητήρα: BMS-Χ με ηλεκτρονική πεταλούδα γκαζιού
Σχέση συμπίεσης
13,1 : 1
Προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων
EU 5+
 

Επιδόσεις / Κατανάλωση

Τελική ταχύτητα
πάνω από 201 km/h (προαιρετική μείωση ισχύος 35 kW: 162 km/h)
Κατανάλωση ανά 100 km κατά WMTC
4,2 l
Τύπος καυσίμου
Σούπερ αμόλυβδη (μέγ. 15% αιθανόλη, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI, προαιρετική μείωση ισχύος 35 kW: Αμόλυβδη (μέγ. 15% αιθανόλη E15) 91 ROZ/RON, 87 AKI
Εκπομπές CO2 κατά WMTC
99 g/km
 

Ηλεκτρικό σύστημα

Εναλλάκτης
Εναλλάκτης μόνιμου μαγνήτη 420 W (ονομαστική ισχύς)
Μπαταρία
12 V / 9 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης
 
 

Μετάδοση ισχύος

Συμπλέκτης
Υγρός πολύδισκος, λειτουργία Anti-Hopping, μηχανική λειτουργία
Κιβώτιο ταχυτήτων
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων συνεχούς εμπλοκής, ενσωματωμένο στον στροφαλοθάλαμο
Δευτερεύουσα μετάδοση
Ατέρμονη αλυσίδα x-ring, απόσβεση κραδασμών στην πλήμνη του πίσω τροχού
 

Αναρτήσεις / Φρένα

Πλαίσιο
Πλαίσιο τύπου γέφυρας μονοκόμματο
Θέση μπροστινού τροχού / ανάρτηση
Τηλεσκοπικό πιρούνι upside down, διάμετρος 43 mm
Θέση πίσω τροχού / ανάρτηση
Αλουμινένιο διπλό ψαλίδι, κεντρικό γόνατο ανάρτησης άμεσης επίδρασης, δυνατότητα υδραυλικής ρύθμισης της βάσης ελατηρίου, δυνατότητα ρύθμισης επαναφοράς
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά / πίσω
135 mm / 142 mm (προαιρετικός εξοπλισμός για χαμήλωμα ανάρτησης: 115 mm / 120 mm)
Μεταξόνιο
1.514 mm
Κάστερ
114 mm
Γωνία τιμονιού
64°
Τροχοί
Χυτές ζάντες από αλουμίνιο
Διαστάσεις ζάντας μπροστά
3,50 x 17"
Διαστάσεις ζάντας πίσω
5,50 x 17"
Ελαστικό μπροστά
120/70 ZR17
Ελαστικό πίσω
180/55 ZR17
Φρένο μπροστά
Διπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι, διάμετρος 320 mm, δαγκάνα με 4 ακτινικά έμβολα
Φρένο πίσω
Μονό δισκόφρενο, διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα 1 εμβόλων
ABS
BMW Motorrad ABS Pro
 

Διαστάσεις / Βάρη

Ύψος σέλας σε απόβαρο
815 mm (χαμήλωμα ανάρτησης: 760 mm, χαμηλή διπλή σέλα: 790 mm, ψηλή σέλα: 835 mm, σέλα Comfort: 840 mm)
Εσωτερική καμπύλη ποδιών σε απόβαρο
1.820 mm (χαμήλωμα ανάρτησης: 1.735 mm, χαμηλή διπλή σέλα: 1.780 mm, ψηλή σέλα: 1.860 mm, σέλα Comfort: 1.870 mm)
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ
13 l
Ρεζέρβα
περίπου 4 l
Μήκος
2.140 mm
Ύψος
1.130 mm (χωρίς καθρέπτες σε βάρος κενό DIN)
Πλάτος
809 mm με ψηλό τιμόνι, 818 mm με τυπικό τιμόνι (χωρίς καθρέφτη)
Απόβαρο σε ετοιμότητα για οδήγηση, γεμάτο ρεζερβουάρ
208 kg
 1)
Επιτρεπόμενο συνολικό βάρος
430 kg
Φορτίο (με βασικό εξοπλισμό)
222 kg
Βάρος καθαρό
199 kg

1) Σύμφωνα με τον Κανονισμό (EE) 168/2013, με όλα τα μέσα λειτουργίας, με στάνταρ εξοπλισμό και ανεφοδιασμένη τουλάχιστον στο 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας του ρεζερβουάρ.

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

  • BMW Motorrad Motorcycles
  • F 900 R New

  • 9.990,00€

Διαθέσιμες Επιλογές

ΑΓΟΡΑ / ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΩΡΑ

*  Τιμή βασικής έκδοσης. Δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα ταξινόμησης (πινακίδες) και τα τέλη κυκλοφορίας.
* * Ο τιμοκατάλογος ενδέχεται να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση.

Ετικέτες: 900, ΜΟΝΤΕΛΑ, BMW, Motorrad, Motorcycles