Η BMW G 310 R
ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ
Ξύπνα με ένα χαμόγελο στο πρόσωπο. Επειδή κάθε μέρα είναι μια ευκαιρία να δοκιμάζεις κάτι καινούριο – με την BMW G 310 R. Το συνολικό πακέτο περιλαμβάνει όλα όσα χρειάζεσαι και τώρα περιλαμβάνει και τα σύγχρονα φώτα ημέρας. Χάρη στον βελτιωμένο κινητήρα με Ride by Wire και τον συμπλέκτη με λειτουργία Anti-Hopping μπορείς να κινείσαι ευέλικτα και διαισθητικά: προς τη δουλειά, στο ραντεβού ή ακόμα κι έξω από την πόλη. Ανακάλυψε την ευελιξία, τον εύκολο χειρισμό και τον σπορ χαρακτήρα της G 310 R και ανακάλυψε μαζί της κάθε μέρα κάτι καινούριο.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ
Τα δυνατά σημεία της G 310 R είναι ο ανάλαφρος χαρακτήρας και η ευελιξία. Ο μονοκύλινδρος τετράχρονος κινητήρας με κυβισμό 313 ccm είναι άκρως διασκεδαστικός μέσα στη ζούγκλα της μεγαλούπολης. Κυρίως επειδή μπορείς να ορίσεις εκ νέου τα όρια της πόλης όταν παίρνεις γρήγορα τις στροφές.
Ζήσε την ευελιξία
Ο ασυμβίβαστος μονοκύλινδρος κινητήρας έχει ιδιαίτερη σχεδίαση: Η προς τα πίσω στραμμένη κατά 180 μοίρες κυλινδροκεφαλή μετατοπίζει το κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας προς τον μπροστινό τροχό. Έτσι, η G 310 R επιτρέπει τον πιο ευέλικτο και εύκολο χειρισμό της. Με τη νέα ηλεκτρονική πεταλούδα γκαζιού – Ride by Wire – η απόκριση του γκαζιού διατηρείται πάντα σταθερή. Ο αυτοενισχυόμενος συμπλέκτης με λειτουργία Anti-Hopping μετατρέπει σε παιχνίδι τις αλλαγές σχέσεων μέσα στην πυκνή κυκλοφορία. Χάρη στην ομαλή καύση και το δευτερεύον σύστημα εισαγωγής αέρα ικανοποιούνται οι αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 5.
Επίλεξε τον χρωματισμό σου
Οι τρεις χρωματισμοί της G 310 R τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα και την ενεργητικότητα της μοτοσικλέτας. Εσύ ποιον θα επιλέξεις;
Σπορ γονίδια
Η όμορφη εμφάνιση είναι οικογενειακό χαρακτηριστικό, διότι η G 310 R φέρει το DNA της BMW S 1000 R. Με τη «γυμνή» σχεδίασή της δείχνει τον εσωτερικό της κόσμο και τον ανάλαφρο χαρακτήρα της ενώ προσφέρει μία αυθεντική οδηγική αίσθηση. Το Style Sport τονίζει με ιδιαίτερο τρόπο αυτήν την χαρακτηριστική αγωνιστική εμφάνιση της μοτοσικλέτας. Η περιοχή του κινητήρα είναι τώρα βαμμένη σε Titanium grey metallic. Σε συνδυασμό με τα ποδωστήρια και τις χειρολαβές του συνεπιβάτη, βάζει μια μοντέρνα πινελιά στην G 310 R.
Βασικός εξοπλισμός
- BMW Motorrad ABS
- Ηλεκτρονική πεταλούδα γκαζιού
- Σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο χάλυβα
- 100% προβολείς LED με φλας και πίσω φως
- Ρυθμιζόμενες μανέτες συμπλέκτη και φρένου
Πρόσθετος εξοπλισμός
- Χαμηλή σέλα
- Ψηλή σέλα
- Σχάρα αποσκευών
- Topcase Light
- Topcase 30 l
- Θερμαινόμενες χειρολαβές
- 12 Volt και θύρα USB
Κινητήρας
Υδρόψυκτος μονοκύλινδρος τετράχρονος κινητήρας με τέσσερις βαλβίδες με ζύγωθρα ανά κύλινδρο, δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και λίπανση με υγρό κάρτερ
80 mm x 62,1 mm
313 ccm
25 kW (34 PS) στις 9.250 σ.α.λ.
28 Nm στις 7.500 σ.α.λ.
10,9 : 1
Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Ρυθμιζόμενος 3-οδικός καταλύτης, κανονισμός καυσαερίων EU-5
Επιδόσεις / Κατανάλωση
143 km/h
3,3 l
77 g/km
Απλή αμόλυβδη βενζίνη, ελάχιστος αριθμός οκτανίων 91 (ROZ)
Ηλεκτρικό σύστημα
Τριφασικός εναλλάκτης με 308 Watt
12 V / 8 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης
Μετάδοση ισχύος
Υγρός πολύδισκος (λειτουργία Anti-Hopping) με αυτοϋποβοήθηση
Εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με συγχρονιζέ
Ατέρμονη αλυσίδα x-ring, απόσβεση κραδασμών στην πλήμνη του πίσω τροχού
Αναρτήσεις / Φρένα
Σωληνωτό πλαίσιο
Πιρούνι upside down, διάμετρος σταθερής ράβδου 41 mm
Ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο, κεντρικό γόνατο ανάρτησης, ρυθμιζόμενη βάση ελατηρίου
140 mm / 131 mm
1.380 mm
114 mm
64,9°
Χυτές ζάντες από αλουμίνιο
3,00 x 17“
4,00 x 17“
110/70 R 17
150/60 R17
Μονό δισκόφρενο, διάμετρος 300 mm, δαγκάνα με 4 ακτινικά έμβολα
Μονό δισκόφρενο, διάμετρος 240 mm, πλευστή δαγκάνα ενός εμβόλου
BMW Motorrad ABS
Διαστάσεις / Βάρη
785 mm
(προαιρετικός εξοπλισμός πολύ χαμηλή σέλα: 770 mm, πρόσθετος εξοπλισμός ψηλή σέλα: 800 mm)
1.760 mm
(πρόσθετος εξοπλισμός χαμηλή σέλα: 1.730 mm, πρόσθετος εξοπλισμός ψηλή σέλα: 1.790 mm)
11,0 l
περίπου 1 l
2.005 mm
1.080 mm
849 mm
164 kg
345 kg
181 kg
1) Σύμφωνα με τον Κανονισμό (EE) 168/2013, με όλα τα μέσα λειτουργίας, ανεφοδιασμένη τουλάχιστον στο 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας του ρεζερβουάρ.