M 1000 R ΜΟΝΤΕΛΑ BMW

Η BMW M 1000 R

Δοκίμασε τα όρια της λογικής

Ένα superbike συναντά το Dynamic Roadster. Φτιαγμένη από τα γονίδια Μ και το ίδιο κατάλληλη για τους δημόσιους δρόμους και την πίστα. Φτιαγμένη για όσους πάνε στα όρια. Θηριώδη 210 PS με τελική ταχύτητα 280 km/h υπό τον έλεγχό σου. Ο προβολέας LED Splitface δείχνει τον δρόμο για την κορυφή. Η M R είναι δύσκολο να περάσει απαρατήρητη και στα τρία σούπερ σπορ Style της. Είναι δύσκολο να μην ακουστεί, χάρη στον ήχο του τετρακύλινδρου κινητήρα της. Ακούς το κάλεσμά της; Ξεκίνα τον κινητήρα!  #NeverStopChallenging

Μια δόση τρέλας

Αποκλειστική λεπτομέρεια: M Carbon Winglet

Τα M Carbon Winglet περιλαμβάνονται στο πακέτο M Competition και προσθέτουν μια έξτρα δόση αποκλειστικότητας, ενώ ταυτόχρονα εξοικονομούν βάρος. 

Σχεδιαστικό στοιχείο: Καπάκι συμπλέκτη και εναλλακτήρα

Μικρές λεπτομέρειες για τη σωστή συνολική εικόνα: Το καπάκι συμπλέκτη και εναλλακτήρα είναι βαμμένο σε μαύρο χρώμα.

Σπορ αντιθέσεις: Πίσω πλαίσιο και ψαλίδι πίσω τροχού

Υπογραμμίζουν τον σπορ χαρακτήρα και την αποκλειστικότητα: Πίσω πλαίσιο και ψαλίδι πίσω τροχού σε γκρι ανθρακί.

Ισχυρό φρένο Μ

Εξασφαλίζει τον ακριβή έλεγχο των ελιγμών προσπέρασης: το φρένο M. Αναγνωρίζεται από τις εξαιρετικές επιδόσεις και το σαφές, σταθερό σημείο πίεσης – και οπτικά από την μπλε επίστρωση ανοδίωσης με το λογότυπο M.

Δυναμικό ξεδίπλωμα της ισχύος: Μανέτα γκαζιού κοντής διαδρομής M

Η μανέτα γκαζιού κοντής διαδρομής M κάνει εφικτή μια εξαιρετική δοσομέτρηση χωρίς να χρειάζεται να πιάνεται ολόκληρη.

Λεπτομέρεια για τις επιδόσεις: Winglet

Για μέγιστη ευστάθεια κατά την επιτάχυνση, τα winglet παράγουν έντονες κάθετες δυνάμεις. Στον βασικό εξοπλισμό στη M R σε ανάγλυφη μαύρη βαφή.

Ρεζερβουάρ με έγχρωμη M Tape

Στέλνει ένα δυνατό σήμα: Η M Tape στο ρεζερβουάρ δείχνει αδιαμφισβήτητα με ποιον στόχο ξεκινάς τον αγώνα.

Χαρακτηριστικός: Διπλός προβολέας LED

Επιθετική εμφάνιση: Προβολέας Splitface με φώτα ημέρας και λογότυπο Μ.

M τελειότητα: τα winglet

Η τελειότητα κρύβεται στη λεπτομέρεια. Τα winglet σε μαύρη ανάγλυφη βαφή δημιουργούν αεροδυναμικές κάθετες δυνάμεις. Στα 220 km/h, το φορτίο των μπροστινών τροχών αυξάνεται κατά 11 κιλά. Το κέρδος σου: μέγιστη ευστάθεια οδήγησης, λιγότερη κλίση πρόσθιου τροχού (Wheelie), καθώς και καθυστερημένη πέδηση και πιο έγκαιρη επιτάχυνση στις στροφές. Αν επιθυμείτε κάτι πιο αποκλειστικό, μπορείτε να παραγγείλετε τα M Winglet σε Carbon από το προαιρετικό πακέτο M Competition.

M Experience: το ηλεκτρονικό σύστημα

Pure M Experience: Η οθόνη TFT 6,5" σε καλωσορίζει με το γραφικό εκκίνησης M στον αποκλειστικό κύκλο των οδηγών υψηλών επιδόσεων. Μία από τις τέσσερις παραλλαγές της οθόνης εμφανίζεται αυτόματα μετά την εκκίνηση χάρη στη λειτουργία μνήμης. Τα προγράμματα Race Pro είναι βελτιστοποιημένα για την οδήγηση στα όρια στην πίστα.

Κυριαρχία M: ο κινητήρας

Κινητήρας Superbike τελειοποιημένος για Hyper Roadster: ο τετρακύλινδρος κινητήρας της RR με τεχνολογία BMW ShiftCam σε εκτοξεύει από 0 στα 100 km/h σε 3,2 δευτερόλεπτα. Με μέγιστο αριθμό στροφών τις 14.600 σ.α.λ., η M R είναι ξεκάθαρα το πιο ισχυρό Roadster μας. Πάνω από τις 10.000 σ.α.λ. αισθάνεσαι έτσι μεγαλύτερη ροπή στρέψης και επιτάχυνση. Στη σχέση μετάδοσης, η M R υπερέχει σε σύγκριση με την RR: 47 αντί για 46 δόντια στη δευτερεύουσα σχέση μετάδοσης και κοντύτερη σχέση μετάδοσης στην 4η, 5η και 6η σχέση κιβωτίου ταχυτήτων – για προσανατολισμένη στις επιδόσεις οδήγηση στον επαρχιακό δρόμο. Ο μηχανισμός υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων Pro επιτρέπει το γρήγορο ανέβασμα και κατέβασμα των σχέσεων. Ο πλούσιος ήχος από το τελικό εξάτμισης από τιτάνιο το υπογραμμίζει αυτό εντυπωσιακά.

Αίσθηση οδήγησης M: η ανάρτηση

Σαφής ανάδραση και ακρίβεια που κόβει την ανάσα: ανάρτηση με στάνταρ DDC καθώς και πλήρως ρυθμιζόμενα στοιχεία ανάρτησης, ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ τιμονιού και υπέρ-φρεζαρισμένη διάταξη σύσφιξης τιμονιού. Για τη M R, η ανάρτηση προσαρμόστηκε από τη RR στις απαιτήσεις ενός Dynamic Roadster. Η εργονομία με θέση σέλας που κλίνει προς τον μπροστινό τροχό υποστηρίζει το πάθος σου για επιτάχυνση.

Ευφυΐα M: οι βοηθοί

Αντί για ντόπινγκ: υψηλές επιδόσεις χάρη στους βοηθούς υψηλών προδιαγραφών. Πέντε καμπύλες απόκρισης γκαζιού που συνδέονται με τις λειτουργίες οδήγησης Rain, Road, Dynamic, Race και Race Pro παρέχουν ιδανική συμπεριφορά απόκρισης. Ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, το DTC διασφαλίζει μέγιστη ασφάλεια και μέγιστη δυναμική της οδήγησης. Το Brake Slide Assist σε υποστηρίζει επίσης σε περίπτωση ολίσθησης κατά την πέδηση στις στροφές.

Πίσω σιγαστήρας τιτανίου

Το ελαφρύ σύστημα εξάτμισης με κοντό, συμπαγές πίσω σιγαστήρα από τιτάνιο: για εντυπωσιακό ήχο στάνταρ.

Μ προσιλανσιέ τιτανίου

Πιο πλούσιος ήχος και περισσότερη απόδοση: ο προαιρετικός προ-σιωπητής M Titanium που περιλαμβάνει πολλαπλή εξοικονομεί 2,7 kg σε βάρος.

Η επαναστάτρια στα Hyper Roadsters

Born in M town

Αποκλειστικότητα και κύρος: Όποια έκδοση κι αν επιλέξεις, θα έχεις επιλέξει μια αυθεντική Μ.

Light white απλό χρώμα/M Motorsport

Ανοιχτό μπλε, σκούρο μπλε, κόκκινο: χρησιμοποιούνται εδώ σε έντονη αντίθεση με το Light white απλό χρώμα. Κλασικοί αλλά και προοδευτικοί. Ελαφρείς αλλά και επιθετικοί. Οι σφυρήλατοι τροχοί από αλουμίνιο ολοκληρώνουν την εξωστρεφή εμφάνιση.

White Aluminium metallic ματ

Ένα σύμβολο του απέριττου σε αποκλειστικό ματ χρώμα. Σε αυτή την έκδοση τοποθετείται μόνο μία μεμονωμένη, έγχρωμη M Tape στο ρεζερβουάρ που εξασφαλίζει αποκλειστική αντίθεση.

Black storm metallic/M Motorsport

Η M R με πακέτο M Competition αντιπροσωπεύει την απόλυτη δύναμη και τον δυναμισμό. Τα χρώματα της δύναμης: Black storm metallic σε συνδυασμό με τα χρώματα M. Οι πολλές παροχές του πακέτου καθιστούν τέλεια την ωμή εμφάνιση.

M Statement: η σχεδίαση

Επιβλητικό μπροστινό μέρος, συμπαγές πίσω μέρος με πλαίσιο και ψαλίδι πίσω τροχού σε αποκλειστικό γκρι Platinum: Η M R είναι στην καλύτερη φόρμα της. Κάθεσαι στη σέλα M και πιάνεις το σωληνωτό τιμόνι με τη χαραγμένη με λέιζερ επιγραφή «BMW M 1000 R». Ανοίγεις τον ήχο, ανάβεις τα φώτα: Ο διπλός προβολέας LED φροντίζει για φως που ακτινοβολεί μέσα από το επιθετικό Splitface. Κι έτσι ακτινοβολείς κι εσύ. Γιατί το ξέρεις: Η διαδρομή σου ανήκει.

Περισσότερο Μ: το πακέτο M Competition

Τα αποκλειστικά εξαρτήματα M Carbon, το M GSP Laptrigger, το πακέτο συνεπιβάτη Μ και το φρεζαρισμένο M Footrest system μιλούν από μόνα τους: αυτή η μοτοσικλέτα δεν μπορεί να ξεπεραστεί. Και είναι ασταμάτητη: χάρη στους τροχούς M Carbon με μείωση βάρους 1,6 kg. Το προαιρετικό πακέτο M Competition διατίθεται σε συνδυασμό με τις εκδόσεις χρώματος Black storm metallic/M Motorsport ή White Aluminium metallic ματ.

 

Στάνταρ εξοπλισμός 

  • Headlight Pro με φώτα ημέρας 
  • Μανέτα γκαζιού κοντής διαδρομής M 
  • Μηχανισμός υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων Pro 
  • Ρυθμιζόμενη θέση τιμονιού 
  • BMW Motorrad ABS Pro 
  • Προγράμματα οδήγησης Pro (προγράμματα οδήγησης Rain, Road, Dynamic, Race, Race Pro 1-3, Pit-Lane-Limiter, Launch Control, Δυναμικός Έλεγχος Πρόσφυσης (DTC) +/- Shift, Wheelie Control, Slide Control, Δυναμικός Έλεγχος Φρένων (DBC), μηχανισμός υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων Pro, Αυτόματη Υποβοήθηση Εκκίνησης σε Ανηφόρα (HSC) Pro)
  • Οθόνη TFT με γραφικό εκκίνησης M 
  • Dynamic Damping Control (DDC)
  • M Winglet 
  • Μπαταρία M
  • Σφυρήλατοι τροχοί M
  • Τελικό εξάτμισης M από τιτάνιο
  • Φρένο M
  • Σέλα M
  • Μανέτες φρένου και συμπλέκτη M
  • Τερματικός καθρέπτης τιμονιού
  • Keyless Ride
  • Έλεγχος πίεσης ελαστικών (RDC)
  • Θερμαινόμενα γκριπ
  • Tempomat
  • Κάλυμμα θέσης συνεπιβάτη 

 

Προαιρετικός εξοπλισμός 

  • Πακέτο M Competition με τροχούς M Carbon, μαρσπιέ οδηγού Μ, εκτροπέας ανέμου M Carbon, M Carbon Winglet, κωδικός έγκρισης λειτουργίας για M GPS Laptrigger, εξαρτήματα Carbon (καλύμματα για μπροστινό και πίσω τροχό καθώς και πινιόν, προστατευτικό αλυσίδας, επενδύσεις πλευρικών τμημάτων και ρεζερβουάρ αριστερά/δεξιά, κάλυμμα κουτιού φίλτρου αέρα Airbox), πακέτο συνεπιβάτη
  • Πακέτο συνεπιβάτη (σέλα συνεπιβάτη, κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη και φρεζαρισμένα μαρσπιέ συνεπιβάτη)
  • Σπορ σέλα M χαμηλή με ύψος σέλας 810 mm
  • Σπορ σέλα M ψηλή με ύψος σέλας 850 mm
  • Μπροστινός σιγαστήρας M από τιτάνιο/πολλαπλή εξαγωγή από τιτάνιο
  • Φιμέ ζελατίνα Sport (όχι με πακέτο M Competition)
  • Αντικλεπτικό σύστημα συναγερμού

 

Ειδικά εξαρτήματα 

  • M Carbon Winglet 
  • Σετ καλυμμάτων M Cover 
  • Προστατευτικό κινητήρα M 
  • Τεντωτήρας αλυσίδας M με υποδοχή βάσης συναρμολόγησης 
  • Σταντ εργασιών πίσω 
  • Μοκέτα μοτοσικλέτας Μ 250x150 cm 
  • Πλάκα αποσκευών 

 

 

Κινητήρας

Ονομαστική ισχύς
154 kW (210 PS) στις 13.750 σ.α.λ.
Διαχείριση καυσαερίων
Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης
Τύπος κατασκευής
Υδρόψυκτος/ελαιόψυκτος τετρακύλινδρος τετράχρονος σε σειρά κινητήρας με τέσσερις βαλβίδες τιτανίου ανά κύλινδρο και μεταβλητό χρονισμό των εκκεντροφόρων βαλβίδων εισαγωγής BMW ShiftCam
Κυβισμός
999 ccm
Διάμετρος x διαδρομή
80 mm x 49,7 mm
Μέγιστη ροπή
113 Nm στις 11.100 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης
13,1 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου
Ηλεκτρονικός ψεκασμός στην πολλαπλή εισαγωγής/ψηφιακή διαχείριση κινητήρα: BMS-O με ηλεκτρονικό γκάζι
Προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων
EU 5+
 

Επιδόσεις / Κατανάλωση

Τελική ταχύτητα
280 km/h
Κατανάλωση ανά 100 km κατά WMTC
6,4 l
Εκπομπές CO2 κατά WMTC
149 g/km
Τύπος καυσίμου
Σούπερ αμόλυβδη (ενισχυμένη) (μέγ. 5% αιθανόλη, E5), 93-98 ROZ/RON
 

Ηλεκτρικό σύστημα

Εναλλάκτης
Εναλλάκτης μόνιμου μαγνήτη 450 W (ονομαστική ισχύς)
Μπαταρία
12 V / 5 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης
 

Μετάδοση ισχύος

Συμπλέκτης
Υγρός πολύδισκος, λειτουργία Anti-Hopping, με αυτοϋποβοήθηση
Κιβώτιο ταχυτήτων
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων συνεχούς εμπλοκής, ενσωματωμένο στον στροφαλοθάλαμο
Δευτερεύουσα μετάδοση
Αλυσίδα 525, 17/47
Έλεγχος πρόσφυσης
Δυναμικός Έλεγχος Πρόσφυσης (DTC)
 

Αναρτήσεις / Φρένα

Πλαίσιο
Αλουμινένιο πλαίσιο τύπου γέφυρας, κινητήρας ως φέρον στοιχείο
Θέση μπροστινού τροχού / ανάρτηση
Τηλεσκοπική περόνη Upside-Down, διάμετρος 45 mm, προφόρτιση ελατηρίου, ρυθμιζόμενο στάδιο συμπίεσης και οχήματος
Θέση πίσω τροχού / ανάρτηση
Αλουμινένιο δίμπρατσο ψαλίδι, DDC Dynamic Damping Control (κεντρικό γόνατο ανάρτησης), ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ρυθμιζόμενη απόσβεση συμπίεσης και οχήματος
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά / πίσω
120 mm / 117 mm
Μεταξόνιο
1.455 mm
Κάστερ
97,6 mm
Γωνία τιμονιού
65,8°
Τροχοί
Σφυρήλατη ζάντα αλουμινίου
Διαστάσεις ζάντας μπροστά
3,50 x 17"
Διαστάσεις ζάντας πίσω
6,00 x 17"
Ελαστικό μπροστά
120/70 ZR17
Ελαστικό πίσω
200/55 ZR17
Φρένο μπροστά
Διπλό δισκόφρενο, διαμέτρου 300 mm, σταθερή δαγκάνα 4 εμβόλων
Φρένο πίσω
Μονό δισκόφρενο, διαμέτρου 220 mm, 1-πίστονη πλευστή δαγκάνα
ABS
BMW Motorrad ABS Pro
 

Διαστάσεις / Βάρη

Ύψος σέλας σε απόβαρο
830 mm
Εσωτερική καμπύλη ποδιών σε απόβαρο
1.835 mm
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ
16,5 l
Ρεζέρβα
περίπου 4 l
Μήκος
2,085 mm
Ύψος
1.176 mm (επάνω από τους καθρέπτες, σε βάρος κενό DIN)
Πλάτος
996 mm (με τους καθρέπτες)
Απόβαρο σε ετοιμότητα για οδήγηση, γεμάτο ρεζερβουάρ
199 kg
 1)
Επιτρεπόμενο συνολικό βάρος
407 kg
Φορτίο (με βασικό εξοπλισμό)
210 kg

1) Σύμφωνα με τον Κανονισμό (EE) 168/2013, με όλα τα υλικά λειτουργίας, με στάνταρ εξοπλισμό και ανεφοδιασμένη τουλάχ. στο 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας του ρεζερβουάρ.

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

  • BMW Motorrad Motorcycles
  • M 1000 R

  • 25.100,00€

Διαθέσιμες Επιλογές

ΑΓΟΡΑ / ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΩΡΑ

Ετικέτες: 1000, ΜΟΝΤΕΛΑ, BMW, Motorrad, Motorcycles