Η BMW M 1000 RR
Racing like no other
Για όλους όσους δεν χαρίζουν ούτε ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου. Το superbike με ομολογκασιόν για αγώνες τελειοποιήθηκε αεροδυναμικά στην αεροδυναμική σήραγγα και μετεξελίχθηκε για την πίστα. Τη μέγιστη ταχύτητα των 314 km/h τη χρωστά η M RR στον κατά 6 PS ισχυρότερο κινητήρα ShiftCam της με πλέον 218 PS και τη νέα επένδυση με αεροδυναμικά winglet. Αυτή η μοτοσικλέτα είναι το συνώνυμο των επιδόσεων, του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της αποκλειστικότητας, μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια. Το ίδιο ισχύει και για το BMW Motorrad Motorsport Race Support. Τυπικά M – τυπικά #NeverStopChallenging.
« Μπορώ να εμπιστεύομαι 100 % τη M RR. »
Toprak Razgatlıoğlu
BMW Motorrad WorldSBK Team
Όλα για τον δικό σου καλύτερο χρόνο
Η μοτοσικλέτα των πρωταθλητών
Η M RR καυχιέται για τις νίκες της στις πίστες του κόσμου. Οι οδηγοί αγώνων και οι ομάδες BMW εμπιστεύονται τις ασυμβίβαστες επιδόσεις του superbike. Στο WorldSBK, το FIM Superbike Championship, το FIM Endurance World Championship αλλά και στο Road Racing, η M RR καταλαμβάνει τακτικά τη θέση 1.
Τα σημαντικότερα σημεία σε συνδυασμό
Υψηλής ποιότητας φρεζαρισμένα εξαρτήματα M
Περισσότερα από εμφάνιση: φρεζαρισμένες και ανοδιωμένες από εξαιρετικά ανθεκτικό αλουμίνιο μανέτες φρένου και συμπλέκτη, ένα Brake-Lever-Guard και η βέλτιστα ρυθμιζόμενη και στα απαραίτητα περιορισμένη βάση μαρσπιέ οδηγού.
Λεπτομέρεια για τις επιδόσεις: M Brake Ducts
Κερδίζει όποιος φρενάρει καλύτερα. Τα M Brake Ducts εξασφαλίζουν μια ροή αέρα ψύξης προς τις δαγκάνες φρένων – και έτσι για μέγιστη ακρίβεια κατά το φρενάρισμα.
Βελτιστοποιημένα winglet για μέγιστο έλεγχο
Εξελιγμένα για την αγωνιστική πίστα: Τα μετεξελιγμένα winglet 3.0 παράγουν έως και 30 kg downforce, ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης.
Εντυπωσιακό μπροστινό τμήμα με ζελατίνα
Η αεροδυναμική επένδυση με ψηλή ζελατίνα αποφορτίζει τον οδηγό χάρη στη βελτιστοποιημένη ροή του αέρα – για επιδόσεις που διαρκούν.
Ελαφρείς τροχοί M Carbon με σχεδίαση tape
Superbike για τα μάτια: Διάφανο Carbon με επένδυση διάφανου βερνικιού και tapes σε σχεδίαση M. Επιπλέον, μειωμένο βάρος και περιστρεφόμενες μάζες, διατίθεται μέγιστη ακαμψία καθώς και η βελτιστοποιημένη συμπεριφορά επιτάχυνσης και πέδησης.
Slip-Slide Control
Περισσότερη απόλαυση στις στροφές, εγγυημένα: Σε συνδυασμό με τη νέα λειτουργία του Brake Slide Assist, τώρα γίνεται εφικτή η ελεγχόμενη ολίσθηση μέσα στη στροφή.
Βελτιστοποιημένο ως προς το βάρος σύστημα εξαγωγής καυσαερίων αποκλειστικά σε τι
Ουκ εν τω πολλώ το ευ: Το τιτάνιο είναι το υλικό μας για την ευκολία κίνησης και τις επιδόσεις. Η εξοικονόμηση βάρους των 3.657 γραμμαρίων και οι νέες οβάλ φλάντζες στην κυλινδροκεφαλή γίνονται αισθητές μέσω του βελτιωμένου χειρισμού και των αυξημένων επιδόσεων.
Όλα υπό έλεγχο: με τον αισθητήρα γωνίας τιμονιού
Ο πρωτοποριακός αισθητήρας γωνίας τιμονιού φροντίζει ώστε το σύστημα υποβοήθησης Brake Slide Assist και το Slip-Slide Control να τα δίνουν όλα στην αγωνιστική πίστα.
Οδήγηση λες και δεν υπάρχει αέρας
Η νέας διαμόρφωση μπροστινή και πλευρική επένδυση εξασφαλίζει υψηλότερες επιδόσεις. Πρόσθετα, η περαιτέρω βελτιστοποιημένη αεροδυναμική αποφορτίζει τον οδηγό μειώνοντας την πίεση επαφής του ανέμου: για παρατεταμένη, γρήγορη, εστιασμένη οδήγηση. Τα αναθεωρημένα M Winglet Evolution 3.0 από την άλλη αυξάνουν την πίεση επαφής του μπροστινού τροχού – και στην κεκλιμένη θέση, και παράγουν ένα αυξημένο κατά 50 % downforce έως και 23,1 kg. Για ακόμη περισσότερη αυτοπεποίθηση σε πιο απότομες κεκλιμένες θέσεις και υψηλότερες ταχύτητες στις στροφές.
Οδήγησε όπως τα είδωλά σου
Οι καλύτερες επιδόσεις εξαρτάται πάντα και από το υλικό. Για αυτό, με την ανανέωση του μοντέλου, τοποθετήσαμε πρόσθετους εξοπλισμούς στον βασικό εξοπλισμό. Για παράδειγμα, τον αισθητήρα γωνίας τιμονιού με Slide Control και Brake Slide Assist, τη μανέτα γκαζιού κοντής διαδρομής που μειώνει τη διαδρομή του γκαζιού κατά 14 μοίρες ή τα M Brake Ducts που εξασφαλίζουν βελτιωμένη ροή με αέρα των μπουκαλών πιρουνιού για την ψύξη των δαγκανών φρένων.
Σαφής ανατροφοδότηση – όχι μόνο από τον διάδρομο των πιτ
Η καλύτερη δυνατή αίσθηση του μπροστινού και του πίσω τροχού, καθώς και καθηλωτική κατευθυντικότητα: Η καρδιά της ανάρτησης είναι ένα πλαίσιο γέφυρας κατασκευασμένο από αλουμίνιο, συμπληρώνεται από ένα πιρούνι upside down και ένα κεντρικό γόνατο ανάρτησης με κινηματικό σύστημα Full Floater Pro για σαφώς αυξημένη απόδοση ανάρτησης. Ρυθμισμένη με συνέπεια και χωρίς συμβιβασμούς για τους καλύτερους χρόνους στην αγωνιστική λειτουργία, η ανάρτηση εντυπωσιάζει ακόμα και τους τελειομανείς που κινούνται από την αδρεναλίνη σε επαρχιακούς δρόμους.
Μέγιστη απόδοση – είναι και θέμα νοοτροπίας
Η αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων με ακρίβεια χιλιοστού του δευτερολέπτου ξεχωρίζει τους πραγματικούς νικητές: Το Launch Control της RR υποστηρίζει την τέλεια εκκίνηση στον αγώνα και το Pit-Lane-Limiter ξέρει πότε πρέπει να τιθασεύεται η ισχύς. Ο μηχανισμός υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων Pro εξασφαλίζει σε κάθε αλλαγή ταχυτήτων γρήγορες διαδικασίες αλλαγής ταχυτήτων χωρίς ενεργοποίηση του συμπλέκτη. Για την αγωνιστική λειτουργία, το σχεδιάγραμμα αλλαγής ταχυτήτων αντιστρέφεται εύκολα. Πρόσθετα, συνολικά 7 προγράμματα οδήγησης, δύο ρυθμιζόμενες χαρακτηριστικές καμπύλες γκαζιού, το ABS Pro, το DTC, το MSR και η τριπλή δυνατότητα ρύθμισης της ροπής έλξης κινητήρα, αυξάνουν την απόδοση. Όλες οι πληροφορίες παρουσιάζονται τέλεια ευανάγνωστα στην οθόνη TFT 6,5".
Τα χιλιοστά κάνουν τη διαφορά – και στον κινητήρα
Το συγκρότημα κίνησης με τεχνολογία BMW ShiftCam και μέγιστο αριθμό στροφών 15.100 σ.α.λ. έχει δοκιμαστεί με επιτυχία στο WSBK. Επειδή θέλουμε να βελτιωνόμαστε διαρκώς, βελτιστοποιήσαμε και πάλι στον κινητήρα πολυάριθμες λεπτομέρειες, μεταξύ άλλων την κυλινδροκεφαλή, τη γεωμετρία εμβόλων, τους οδηγούς βαλβίδων και το Airbox. Έτσι, η ισχύς μπόρεσε να αυξηθεί κατά 6 PS. Εξωτερικά αυτό δεν είναι ορατό, αλλά ο οδηγός το αισθάνεται έντονα.
Ασυμβίβαστη επιτάχυνση – αλλά ανάποδα
Μετά από χρόνια χρήσης στους αγώνες στις πίστες αυτού του κόσμου, συνεχίζει να ισχύει για τα φρένα M: Best in Class. Βασικά: ακόμα καλύτερα. Διότι τα εξελιγμένα M Brake Ducts ψύχουν τις δαγκάνες των φρένων κατά την αγωνιστική λειτουργία ανάλογα με την αγωνιστική πίστα κατά έως και 10 βαθμούς – για ακόμα καλύτερες επιδόσεις και ένα ακόμη πιο σταθερό σημείο πίεσης. Με τον ειδικά προσαρμοσμένο συνδυασμό στοιχείων χειρισμού/δαγκάνας συνεχίζει έτσι να εξασφαλίζεται κορυφαία σταθερότητα στην πέδηση, άριστη πληροφόρηση και ιδανική προσαρμογή στο Race ABS. Τα φρένα M είναι και παραμένουν το απόλυτο σημείο αναφοράς.
Δύο εκδόσεις, ένας στόχος: απόλυτες επιδόσεις
Η M RR διατίθεται σε δύο εκδόσεις: Ως M RR και ως M RR με πακέτο M Competition. Και τα δύο σχεδιάστηκαν με μια ξεκάθαρη οδηγία: νίκες. Και αυτό ακριβώς αντιπροσωπεύουν και οι δύο παραλλαγές με απόλυτη αφοσίωση και ανόθευτο πάθος για επιδόσεις.
Light white απλό χρώμα/M Motorsport
Η M RR είναι ένα superbike με ομολογκασιόν για αγώνες. Διαθέτει όλα όσα απαιτούνται για γρήγορη οδήγηση και αποτελεί την ιδανική βάση για τις ομάδες αγώνων.
Black storm metallic/M Motorsport
Περισσότερες επιδόσεις, περισσότερη μοναδικότητα - κάτι παραπάνω δεν υπάρχει: M RR με πακέτο M Competition. Εδώ η αισθητική και η μοναδικότητα συναντούν την ασυμβίβαστη αγωνιστική τεχνολογία.
Το πακέτο M Competition
Οι αγώνες συναντούν την αισθητική. Το πακέτο M Competition περιλαμβάνει πολυάριθμα Performance Parts που φέρουν επάξια το γράμμα Μ. Μεταξύ άλλων το M GPS Laptrigger, M Aero Wheel Covers, την αλυσίδα M Endurance, τις μανέτες φρένου και συμπλέκτη M και τα μαρσπιέ οδηγού M. Σε αυτά προστίθενται «ψαγμένα», υψηλής ποιότητας στοιχεία από διάφανα ανθρακονήματα καθώς και το πακέτο συνεπιβάτη.
Στάνταρ εξοπλισμός
- Μανέτα γκαζιού κοντής διαδρομής M
- Αισθητήρας γωνίας τιμονιού και συνεπώς και Slip-Slide Control και Brake Slide Assist
- Μπαταρία M Lightweight
- Τροχοί M Carbon
- Σύστημα εξαγωγής καυσαερίων τιτανίου Μ
- Φρένο M
- M Winglet 3.0 (+33% Downforce)
- BMW Motorrad ABS και ABS Pro
- Προγράμματα οδήγησης Pro (προγράμματα οδήγησης Rain, Road, Dynamic, Race, Race Pro 1-3, Pit-Lane-Limiter, Launch Control, δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης (DTC) +/- Shift, Wheelie Control, Slide Control, δυναμικός έλεγχος φρένων (DBC), μηχανισμός υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων Pro)
- Αυτόματη υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα (HSC) Pro
- Οθόνη TFT
- Προβολείς LED, πίσω φως και φλας
- Θερμαινόμενα γκριπ
- Tempomat
- M Chassis kit με αύξηση ύψους πίσω τμήματος και σημείο περιστροφής ψαλιδιού
Προαιρετικός εξοπλισμός
- Πακέτο M Competition με πακέτο φρεζαριστών εξαρτημάτων M (μανέτες φρένου και συμπλέκτη Μ, μαρσπιέ οδηγού M, Brake-Leverguard M), πακέτο M Carbon (καλύμματα από διάφανα ανθρακονήματα για μπροστινό και πίσω τροχό καθώς και αλυσοτροχό, προστατευτικό αλυσίδας, πλευρικές επενδύσεις και επενδύσεις ρεζερβουάρ αριστερά/δεξιά, πακέτο συνεπιβάτη με κάλυμμα συνεπιβάτη Carbon), ανοδιωμένο ψαλίδι, αλυσίδα M Endurance, κωδικός έγκρισης M GPS Lapptrigger, μαύρο ρεζερβουάρ, φιμέ ζελατίνα
- Πακέτο συνεπιβάτη (σέλα συνεπιβάτη, κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη και μαρσπιέ συνεπιβάτη)
- Αριθμοί έναρξης και κιτ αυτοκόλλητων χορηγών
- Αντικλεπτικό σύστημα συναγερμού
Ειδικά εξαρτήματα
- Προστατευτικό μανέτας φρένου Μ
- Προστατευτικό μανέτας συμπλέκτη Μ
- Μοχλός χειρόφρενου Μ και μανέτα συμπλέκτη πτυσσόμενη
- Σετ καλυμμάτων M Cover
- Μονόσελο M Carbon
- Τεντωτήρας αλυσίδας M με υποδοχή βάσης συναρμολόγησης
- Σταντ εργασιών πίσω
- Μοκέτα μοτοσικλέτας Μ 250x150 cm
Κινητήρας
Επιδόσεις / Κατανάλωση
Ηλεκτρικό σύστημα
Μετάδοση ισχύος
Αναρτήσεις / Φρένα
Διαστάσεις / Βάρη
1) Σύμφωνα με τον Κανονισμό (EE) 168/2013, με όλα τα υλικά λειτουργίας, με στάνταρ εξοπλισμό και ανεφοδιασμένη τουλάχ. στο 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας του ρεζερβουάρ.