Η BMW R 18 CLASSIC
ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΗ. ΝΟΣΤΑΛΓΙΚΗ. SOULFUEL
Η R 18 Classic είναι μια νοσταλγική μοτοσικλέτα Touring. Παραπέμπει στο ξεκίνημα των πρώτων μοτοσικλετών cruiser. Επιπλέον, υιοθετεί τα διαχρονικά χαρακτηριστικά της ιστορίας μας – όπως π.χ. τη λευκή διπλή ρίγα που θα βρεις στην R 18 Classic First Edition. Καρδιά της μοτοσικλέτας είναι ο μεγαλύτερος κινητήρας boxer που κατασκευάσαμε μέχρι σήμερα. Εγγυάται ξεκούραστα ταξίδια και αυθεντική απόλαυση.
Μια μοτοσικλέτα cruiser, εμπνευσμένη από τους θρύλους
Τεταμένη σιλουέτα, λεπτομέρειες υψηλής ποιότητας: Η R 18 Classic έλκει όλα τα βλέμματα επάνω της.
ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ
Το ρεζερβουάρ καυσίμου σε σχήμα σταγόνας είναι ένα εμβληματικό στοιχείο της ιστορίας μας και τονίζει το χαρακτηριστικό Flyline της R 18 Classic, όπως και ο μακρύς τελικός σιγαστήρας της εξάτμισης. Το ατσάλινο διπλό σωληνωτό πλαίσιο περιβάλλει τον μεγάλο κινητήρα, ο οποίος μετατρέπει κάθε χιλιόμετρο σε μια συγκλονιστική εμπειρία.
Κάνε δική σου τη μοτοσικλέτα
Η ευέλικτη συνολική σχεδίαση της R 18 Classic και ο πλούσιος πρόσθετος εξοπλισμός σού προσφέρουν μέγιστη ελευθερία στη διαμόρφωση. Έχεις τη δυνατότητα να δημιουργήσεις μία μοτοσικλέτα που ανταποκρίνεται απόλυτα στα γούστα σου.
ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΗΣ R 18 CLASSIC
Η υψηλή ροπή που αποδίδεται από τις χαμηλές στροφές φροντίζει για δυναμικές στιγμές cruising: Ο δικύλινδρος κινητήρας boxer χωρητικότητας 1802 ccm της R 18 Classic είναι ο μεγαλύτερος κινητήρας boxer που κατασκευάσαμε ποτέ. Ένας κινητήρας που θα τον δεις, θα τον ακούσεις και θα τον νιώσεις: Η μέγιστη ροπή των 158 Nm αποδίδεται από τις 3.000 σ.α.λ. Από τις 2.000 έως τις 4.000 σ.α.λ. είναι διαθέσιμα πάνω από 150 Nm ροπής που εξασφαλίζουν τον χαρακτηριστικό τρόπο λειτουργίας των κινητήρων boxer. Στις 4.750 σ.α.λ. ο Big Boxer αποδίδει ισχύ 67 kW (91 hp). Έτσι μπορείς να ξεκινήσεις με ορμή το ταξίδι σου.
Κινητήρας
Αεροελαιόψυκτος δικύλινδρος τετράχρονος κινητήρας boxer με δύο εκκεντροφόρους επάνω από τον στροφαλοφόρο, με κίνηση από αλυσίδα
107,1 mm x 100 mm
1802 cm³
67 kW στις 4750 σ.α.λ.
158 Nm στις 3000 σ.α.λ.
9,6 :1
Ηλεκτρονικός ψεκασμός στην πολλαπλή εισαγωγής/ψηφιακή διαχείριση κινητήρα: BMS-O με ηλεκτρονικό γκάζι
Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης
Επιδόσεις / Κατανάλωση
πάνω από 180 km/h
5,6 l/100km
Σούπερ αμόλυβδη (μέγ. 15% αιθανόλη, E15) ROZ 95 90 AKI
Ηλεκτρικό σύστημα
Εναλλάκτης μόνιμου μαγνήτη 600 W (ονομαστική ισχύς)
12V / 26 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης
Μετάδοση ισχύος
Ξηρός μονόδισκος συμπλέκτης
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων συνεχούς εμπλοκής σε χωριστό περίβλημα κιβωτίου
Καρντανικός άξονας
Αναρτήσεις / Φρένα
Ατσάλινο διπλό πλαίσιο με βιδωτά υποστηρίγματα
Τηλεσκοπικό πιρούνι
Ατσάλινο διπλό ψαλίδι με κεντρικό ελατήριο
120 mm / 90 mm
1731 mm
150 mm
57,3°
Ακτινωτός τροχός (μόνο μπροστά)
3,5" x 19"
5,0" x 16"
120/70 R 19
180/65 B16
Διπλό δισκόφρενο, διαμέτρου 300 mm, σταθερή δαγκάνα 4 εμβόλων
Μονό δισκόφρενο, διάμετρος 300 mm, σταθερή δαγκάνα 4 εμβόλων
BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο)
Διαστάσεις / Βάρη
690 mm
1630 mm
περίπου 16 l
περίπου 4 l
2440 mm
1126 mm
1232 mm
964 mm
345 kg
560 kg
215 kg