Η ΝΕΑ BMW R 18
SOUL IS ALL THAT MATTERS
Η νέα R 18 ακολουθεί την ιστορία μας και υιοθετεί εμβληματικά χαρακτηριστικά που εξελίξαμε με συνέπεια. Το αποτέλεσμα: μοτοσικλέτα Cruiser με έντονο χαρακτήρα, κινητήρας boxer με τον μεγαλύτερο κυβισμό που κατασκευάσαμε ποτέ και διαχρονικά σχεδιαστικά στοιχεία.
Μία αυθεντική μοτοσικλέτα Cruiser από την πρώτη κιόλας ματιά.
Το Flyline είναι χαμηλό και τεταμένο. Το ατσάλινο διπλό σωληνωτό πλαίσιο περιβάλλει τον μεγάλο κινητήρα, ο οποίος ενισχύει με εντυπωσιακό τρόπο την επιβλητική παρουσία της μοτοσικλέτας. Επιπρόσθετα, έχεις πολλές επιλογές για να εξατομικεύσεις τη μοτοσικλέτα σου: στην R 18 ο περιορισμός στα απολύτως απαραίτητα συμβάλλει στον μέγιστο βαθμό εξατομίκευσης.
Εμπιστευόμαστε από το 1923 τους κινητήρες boxer – από πεποίθηση. Ο δικύλινδρος κινητήρας boxer χωρητικότητας 1802 ccm της R 18 είναι ο μεγαλύτερος κινητήρας boxer που κατασκευάσαμε ποτέ. Η μέγιστη ροπή των 158 Nm αποδίδεται από τις 3.000 σ.α.λ. Από τις 2.000 έως τις 4.000 σ.α.λ. είναι διαθέσιμα πάνω από 150 Nm ροπής που εξασφαλίζουν τον χαρακτηριστικό τρόπο λειτουργίας των κινητήρων boxer. Στις 4.750 σ.α.λ. ο Big Boxer αποδίδει ισχύ 67 kW (91 hp). Συνδυάζει την παράδοση με τη σύγχρονη τεχνολογία. Για αυθεντικό συναίσθημα στον δρόμο.
Κινητήρας
Αεροελαιόψυκτος δικύλινδρος τετράχρονος κινητήρας boxer με δύο εκκεντροφόρους επάνω από τον στροφαλοφόρο, με κίνηση από αλυσίδα
107,1 mm x 100 mm
1802 cm³
67 kW στις 4750 σ.α.λ.
158 Nm στις 3000 σ.α.λ.
9,6 :1
Ηλεκτρονικός ψεκασμός στην πολλαπλή εισαγωγής/ψηφιακή διαχείριση κινητήρα: BMS-O με ηλεκτρονικό γκάζι
Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης
Επιδόσεις / Κατανάλωση
πάνω από 180 km/h
5,6 l/100km
Σούπερ αμόλυβδη (μέγ. 15% αιθανόλη, E15) ROZ 95 90 AKI
Ηλεκτρικό σύστημα
Εναλλάκτης μόνιμου μαγνήτη 600 W (ονομαστική ισχύς)
12V / 26 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης
Μετάδοση ισχύος
Ξηρός μονόδισκος συμπλέκτης
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων συνεχούς εμπλοκής σε χωριστό περίβλημα κιβωτίου
Καρντανικός άξονας
Αναρτήσεις / Φρένα
Ατσάλινο διπλό πλαίσιο με βιδωτά υποστηρίγματα
Τηλεσκοπικό πιρούνι
Ατσάλινο διπλό ψαλίδι με κεντρικό ελατήριο
120 mm / 90 mm
1731 mm
150 mm
57,3°
Ακτινωτός τροχός (μόνο μπροστά)
3,5" x 19"
5,0" x 16"
120/70 R 19
180/65 B16
Διπλό δισκόφρενο, διαμέτρου 300 mm, σταθερή δαγκάνα 4 εμβόλων
Μονό δισκόφρενο, διάμετρος 300 mm, σταθερή δαγκάνα 4 εμβόλων
BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο)
Διαστάσεις / Βάρη
690 mm
1630 mm
περίπου 16 l
περίπου 4 l
2440 mm
1126 mm
1232 mm
964 mm
345 kg
560 kg
215 kg