S 1000 R  Roadster

Η BMW S 1000 R

Δεν μπορεί να ηρεμήσει

Η μυρωδιά της βενζίνης είναι διάχυτη στον αέρα. Ένας κινητήρας ανεβάζει στροφές: 170 PS. Η ανόθευτη δύναμη ξεδιπλώνεται. Η ώρα της S 1000 R – εν συντομία «Single R». Εξωτερικά Dynamic Roadster, εσωτερικά Superbike-DNA. Κορυφαία ευελιξία, κορυφαία ακρίβεια. Η εμφάνιση: τραχιά και ταυτόχρονα καθαρή. Ο ορισμός του Naked Bike – ακόμα και τα χρώματα ανεβάζουν τους παλμούς. Οι προβολείς LED με φώτα ημέρας Splitface και λογότυπο R δείχνουν επιθετικοί: Έτοιμοι για την απόλυτη πρόκληση – ή για τις πιο συναρπαστικές διαδρομές. #NeverStopChallenging

Το ‘χει. Ολοφάνερα.

Υπόσχεται από μακριά καθαρόαιμες επιδόσεις: Το δυναμικό μπροστινό μέρος με την άμεσα αναγνωρίσιμη σχεδίαση Splitface και τους διπλούς προβολείς LED. Το Headlight Pro με αποδοτικά φώτα ημέρας κάνει ορατό αυτό που πρέπει να φαίνεται.

Dresscode: Αυστηρό

Όχι μισά πράγματα – μόνο στην επιθετική σχεδίαση Splitface. Η S 1000 R κρατά σταθερά τις υποσχέσεις που δίνει η εξωτερική της εμφάνιση.

M

Ένα γράμμα που ενσαρκώνει όσο κανένα το πνεύμα των αγώνων, τη δύναμη και τον ενθουσιασμό. Η R διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό με τη μανέτα γκαζιού κοντής διαδρομής M. Προαιρετικά προσθέτεις μεμονωμένους προαιρετικούς εξοπλισμούς Μ όπως τροχοί M Carbon ή μπαταρία M Lightweight – για αύξηση επιδόσεων κατόπιν παραγγελίας.

 

Στάνταρ εξοπλισμός 

Headlight Pro με φώτα ημέρας

Μανέτα γκαζιού κοντής διαδρομής M

MSR (ρύθμιση ροπής κινητήρα)

Τρία προγράμματα οδήγησης (Rain, Road, Dynamic, συμπ. HSC)

Ρυθμιζόμενη θέση τιμονιού

Οθόνη TFT με Connectivity

ECALL

Θύρα φόρτισης USB

Φώτα Full LED

Συγκρότημα αισθητήρων έξι αξόνων με ABS Pro & DTC 

 

Προαιρετικός εξοπλισμός

Πακέτο Dynamic (αποτελούμενο από Dynamic Damping Control, προγράμματα οδήγησης Pro, μηχανισμό υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων Pro, αεροτομή κινητήρα)

Πακέτο άνεσης (αποτελούμενο από Keyless Ride, ρύθμιση ταχύτητας κίνησης, θερμαινόμενα γκριπ, έλεγχο πίεσης ελαστικών)

Πακέτο M (αποτελούμενο από πακέτο χρώματος M, σπορ σέλα Μ, τάπα ρεζερβουάρ M, μπαταρία M Lightweight, σπορ τελικό εξάτμισης, αλυσίδα M Endurance, M GPS Laptrigger, σφυρήλατους τροχούς M, ή τροχούς M Carbon)

Προεγκατάσταση πλοήγησης

Τερματικός καθρέπτης τιμονιού

Ανάρτηση DDC

Προγράμματα οδήγησης Pro (συμπερ. Dynamic Pro, πλήρως ρυθμιζόμενο, με Wheelie Control, HSC Pro, MSR, DBC)

Μηχανισμός υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων Pro

Keyless Ride

RDC (έλεγχος πίεσης ελαστικών) μόνο στο πακέτο

Σφυρήλατοι τροχοί M

Τροχοί M Carbon

Μπαταρία M Lightweight

Πακέτο Carbon και πακέτο φρεζαριστών εξαρτημάτων

Και πολλά άλλα 

 

Ειδικά εξαρτήματα 

M Footrest system μαύρο ρυθμιζόμενο  

Προστατευτικό κινητήρα M 

Καθρέπτης τιμονιού μαύρος 

Αύξηση ύψους τιμονιού μαύρη 

Φιμέ χαμηλή ζελατίνα 

Πλάκα αποσκευών

ConnectedRide Navigator

 
 

Κινητήρας

Ονομαστική ισχύς
125 kW (170 PS) σε 11.000 σ.α.λ.
Διαχείριση καυσαερίων
Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης
Τύπος κατασκευής
Ελαιόψυκτος/υδρόψυκτος τετρακύλινδρος τετράχρονος σε σειρά κινητήρας με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο
Διάμετρος x διαδρομή
80 mm x 49,7 mm
Κυβισμός
999 ccm
Μέγιστη ροπή
114 Nm στις 9.250 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης
12,5 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου
Ηλεκτρονικός ψεκασμός στην πολλαπλή εισαγωγής/ψηφιακή διαχείριση κινητήρα: BMS-O με ηλεκτρονικό γκάζι
Προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων
EU 5+
 

Επιδόσεις / Κατανάλωση

Τελική ταχύτητα
πάνω από 200 km/h
Κατανάλωση ανά 100 km κατά WMTC
6,2 l
Εκπομπές CO2 κατά WMTC
144 g/km
Τύπος καυσίμου
Σούπερ αμόλυβδη (ενισχυμένη) (μέγ. 5% αιθανόλη, E5) / ROΝ 98 / 93 AKI
 

Ηλεκτρικό σύστημα

Εναλλάκτης
Εναλλάκτης μόνιμου μαγνήτη 450 W (ονομαστική ισχύς)
Μπαταρία
12 V / 8 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης

 

 

Μετάδοση ισχύος

Συμπλέκτης
Υγρός πολύδισκος, λειτουργία Anti-Hopping, με αυτοϋποβοήθηση
Κιβώτιο ταχυτήτων
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων συνεχούς εμπλοκής, ενσωματωμένο στον στροφαλοθάλαμο
Δευτερεύουσα μετάδοση
Αλυσίδα 525, 17/45
Έλεγχος πρόσφυσης
Δυναμικός Έλεγχος Πρόσφυσης (DTC)
 

Αναρτήσεις / Φρένα

Πλαίσιο
Αλουμινένιο πλαίσιο τύπου γέφυρας, κινητήρας ως φέρον στοιχείο
Θέση μπροστινού τροχού / ανάρτηση
Τηλεσκοπικό πιρούνι upside down, διάμετρος 45 mm, προφόρτιση ελατηρίου, ρυθμιζόμενο στάδιο συμπίεσης και οχήματος
Θέση πίσω τροχού / ανάρτηση
Αλουμινένιο ψαλίδι, Full Floater Pro, κεντρικό γόνατο ανάρτησης, ρυθμιζόμενη προένταση, συμπίεση και επαναφορά ελατηρίου
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά / πίσω
120 mm / 117 mm
Μεταξόνιο
1.447 mm
Κάστερ
97,6 mm
Γωνία τιμονιού
65,8°
Τροχοί
Χυτές ζάντες από αλουμίνιο
Ελαστικό μπροστά
120/70 ZR17
Ελαστικό πίσω
190/55 ZR17 (με τροχούς M: 200/55 ZR17)
Φρένο μπροστά
Διπλό δισκόφρενο, διαμέτρου 320 mm, σταθερή δαγκάνα 4 εμβόλων
Φρένο πίσω
Μονό δισκόφρενο, διαμέτρου 220 mm, 1-πίστονη πλευστή δαγκάνα
Διαστάσεις ζάντας μπροστά
3,50 x 17"
Διαστάσεις ζάντας πίσω
6,00 x 17"
ABS
BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο)
 

Διαστάσεις / Βάρη

Ύψος σέλας σε απόβαρο
830 mm (προαιρετική χαμηλή σέλα: 810 mm, προαιρετική ψηλή σέλα: 850 mm)
Εσωτερική καμπύλη ποδιών σε απόβαρο
1.835 mm (προαιρετική χαμηλή σέλα: 1.815 mm, προαιρετική ψηλή σέλα: 1.858 mm)
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ
16,5 l
Ρεζέρβα
περίπου 4 l
Μήκος
2,085 mm
Ύψος
1.051 mm (χωρίς καθρέπτες, σε απόβαρο DIN)
Πλάτος
812 mm
Βάρος καθαρό
177 kg
Απόβαρο σε ετοιμότητα για οδήγηση, γεμάτο ρεζερβουάρ
199 kg (πακέτο M συμπ. σφυρήλατων τροχών M: 196 kg)
 1)
Επιτρεπόμενο συνολικό βάρος
407 kg
Φορτίο (με βασικό εξοπλισμό)
208 kg

1) Σύμφωνα με τον Κανονισμό (EE) 168/2013, με όλα τα μέσα λειτουργίας, ανεφοδιασμένη τουλάχιστον στο 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας του ρεζερβουάρ.

 

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

  • BMW Motorrad Motorcycles
  • S 1000 R New

  • 17.500,00€

Διαθέσιμες Επιλογές

ΑΓΟΡΑ / ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΩΡΑ

*  Τιμή βασικής έκδοσης. Δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα ταξινόμησης (πινακίδες) και τα τέλη κυκλοφορίας.
* * Ο τιμοκατάλογος ενδέχεται να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση.

Ετικέτες: 1000, Roadster, BMW, Motorrad, Motorcycles