Η BMW S 1000 R
AWAKEN THE DAREDEVIL
Η μυρωδιά της βενζίνης είναι διάχυτη στον αέρα. Ένας κινητήρας ανεβάζει στροφές. Η μοναδική δύναμη ξεδιπλώνεται. Η παράσταση αρχίζει για την BMW S 1000 R. Από έξω δυναμικό roadster, από μέσα DNA ενός superbike. Το πλαίσιο και ο κινητήρας έχουν τα γονίδια της RR. Κορυφαία ευελιξία, κορυφαία ακρίβεια. 165 PS και βάρος 194 κιλά. Ακόμα πιο εξελιγμένη, ακόμα πιο επιθετική. Για πρώτη φορά διατίθεται προαιρετικά το πακέτο M με χρώματα M και ζάντες M Carbon. Έτοιμη για την απόλυτη πρόκληση. #NeverStopChallenging.
Ο δυναμισμός στην απόλυτη μορφή του
Και το βάρος; Δεν έχει ανταγωνισμό. Με το πακέτο M έχει βελτιστοποιηθεί μέχρι το τελευταίο γραμμάριο – από 194 κιλά. Με πλήρη εξοπλισμό και γεμάτο ρεζερβουάρ διατηρείται κάτω από τα 200 κιλά.
Καταιγιστικός μέχρι το τέλος
Ο κινητήρας; Αγγίζει το όριο. Ορμητικός από το ρελαντί. Φρενίτιδα superbike μέχρι το μέγιστο όριο των 12.000 σ.α.λ. Απόλυτος έλεγχος χάρη στις τρεις λειτουργίες οδήγησης ανάλογα με την κλίση της μοτοσικλέτας. Δεν σου αρκούν; Οι προαιρετικά διαθέσιμες λειτουργίες οδήγησης Pro σού προσφέρουν τη δυνατότητα προσαρμογής όλων των συστημάτων ελέγχου.
Ενδυματολογικός κώδικας: αυστηρός
Η εμφάνιση; Δεν κρύβεται. Ενσαρκώνει την πρόκληση. Ο αέρας; Ευπρόσδεκτος! Ο κόσμος είναι μία σκηνή. Ώρα για σκηνοθεσία.
M
Το γράμμα; Ασκεί γοητεία. Συνδυάζει τους αγώνες, τη δύναμη και τον ενθουσιασμό. Τώρα ανεβάζει στα ύψη τον σφυγμό με την S 1000 R. Οι σφυρήλατοι τροχοί M ή οι τροχοί M Carbon, η μπαταρία M Lightweight και η αλυσίδα M Endurance κάνουν αισθητή την αγωνιστική τεχνογνωσία.
R
Η μοτοσικλέτα; Δεν χρειάζεται ψευδώνυμο. Διότι δεν υπάρχει διαφυγή. Μινιμαλιστικό ρύγχος, επιθετικό πίσω τμήμα. Αυθεντική δυναμική με χαρακτηριστικές αναλογίες roadster. Με ένα R στις πλαϊνές επενδύσεις. Χαραγμένο σαν μία ουλή που κρύβει μια ιστορία – έτοιμη για το επόμενο κεφάλαιο.
Στο μάτι του κυκλώνα
Η θέση οδήγησης; Επιθετική. Τα πάντα είναι υπό έλεγχο. Χάρη στη μεγαλύτερη στροφή του τιμονιού, τη διπλά ρυθμιζόμενη στερέωση τιμονιού και τα τρία διαφορετικά ύψη σέλας. Πρωτόγνωρη στιβαρότητα και ακρίβεια.
Το δίλημμα επιλογής
Ο εξοπλισμός; Πολύπλευρος. Διατίθεται σε έναν ασύγκριτο συνδυασμό με πακέτο Comfort, πακέτο Dynamic, ECALL, Headlight Pro και Έλεγχο Πίεσης Ελαστικών (RDC). Για πρώτη φορά διατίθεται με το αποκλειστικό πακέτο M με χρώματα M και σφυρήλατους τροχούς M ή τροχούς M Carbon. Και με αξεσουάρ M Performance με τη μορφή του πακέτου M Carbon ή του πακέτου τορνευμένων εξαρτημάτων M.
Βασικός εξοπλισμός
- Φώτα Full LED
- Τρεις λειτουργίες οδήγησης (Rain, Road, Dynamic, συμπ. HSC)
- Συγκρότημα αισθητήρων έξι αξόνων με ABS Pro & DTC
- Οθόνη TFT με Connectivity
- Ρυθμιζόμενη θέση τιμονιού
Προαιρετικός εξοπλισμός
- Ανάρτηση DDC
- Λειτουργίες οδήγησης Pro (συμπερ. Dynamic Pro, πλήρως ρυθμιζόμενες, με Wheelie Control, HSC Pro, MSR, DBC)
- Υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων Pro
- Headlight Pro (φώτα ημέρας & προσαρμοζόμενος προβολέας, ανάλογα με τους ισχύοντες κανονισμούς σε κάθε χώρα)
- Keyless Ride
- RDC (έλεγχος πίεσης ελαστικών)
- ECALL (εάν διατίθεται)
- Πακέτο Μ
- Τροχοί M Carbon και σφυρήλατοι τροχοί
- Μπαταρία M Lightweight
- Πακέτο Carbon και πακέτο τορνευμένων εξαρτημάτων
- Και πολλά άλλα
Πρόσθετος εξοπλισμός
- Πίσω τσάντες και μαλακοί σάκοι
- Καλύμματα Carbon
- Τορνευμένα εξαρτήματα
- Και πολλά άλλα
Κινητήρας
Υδροελαιόψυκτος τετρακύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο
80 mm x 49,7 mm
999 ccm
121 kW (165 PS) στις 11.000 σ.α.λ.
114 Nm στις 9.250 σ.α.λ.
12,5 : 1
Ηλεκτρονικός ψεκασμός στην πολλαπλή εισαγωγής/ψηφιακή διαχείριση κινητήρα: BMS-O με ηλεκτρονικό γκάζι
Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης
Επιδόσεις / Κατανάλωση
Πάνω από 200 km/h
6,2 l
144 g/km
Σούπερ αμόλυβδη (ενισχυμένη) (μέγ. 5% αιθανόλη, E5) / ROZ 98 / 93 AKI
Ηλεκτρικό σύστημα
Εναλλάκτης μόνιμου μαγνήτη 450 W (ονομαστική ισχύς)
12 V / 8 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης
Μετάδοση ισχύος
Υγρός πολύδισκος (λειτουργία Anti-Hopping) με αυτοϋποβοήθηση
Κιβώτιο 6 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής, ενσωματωμένο στο μπλοκ του κινητήρα
Αλυσίδα 525, 17/45
DTC
Αναρτήσεις / Φρένα
Αλουμινένιο πλαίσιο τύπου γέφυρας, κινητήρας ως φέρον στοιχείο
Τηλεσκοπικό πιρούνι upside down με διάμετρο 45 mm, προένταση ελατηρίου και ρυθμιζόμενη προφόρτιση και συμπίεση
Αλουμινένιο ψαλίδι, Full Floater Pro, κεντρικό γόνατο ανάρτησης, ρυθμιζόμενη συμπίεση και επαναφορά και ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου
120 mm / 117 mm
1.450 mm
96 mm
65,8°
Χυτές ζάντες από αλουμίνιο
3,50 x 17"
6,00 x 17"
120/70 ZR 17
190/55 ZR 17 (200/55 ZR 17)
Διπλό δισκόφρενο με διάμετρο 320 mm, σταθερή δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων
Μονό δισκόφρενο με διάμετρο 220 mm, σταθερή δαγκάνα μονού εμβόλου
BMW Motorrad Integral ABS, μερικώς αυτόματο
Διαστάσεις / Βάρη
830 mm
(προαιρετικός εξοπλισμός, χαμηλή σέλα: 810 mm, προαιρετικός εξοπλισμός, ψηλή σέλα: 850 mm)
1.835 mm
(προαιρετικός εξοπλισμός, χαμηλή σέλα: 1.815 mm, προαιρετικός εξοπλισμός, ψηλή σέλα: 1.858 mm)
16,5 l
περίπου 4 l
2.090 mm
1.115 mm
812 mm
199 kg (με πακέτο M συμπ. τροχών M Carbon: 194 kg)
407 kg
208 kg
1) Σύμφωνα με τον Κανονισμό (EE) 168/2013, με όλα τα μέσα λειτουργίας, ανεφοδιασμένη τουλάχιστον στο 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας του ρεζερβουάρ.