S 1000 RR ΜΟΝΤΕΛΑ BMW

Η BMW S 1000 RR

Προκάλεσε τα όρια

Ακρίβεια προσαρμοσμένη στις επιδόσεις: η RR. Εκεί που κινείται, ο δρόμος για την κορυφή μετριέται με χιλιοστά του δευτερολέπτου. Για αυτό εξελίσσουμε διαρκώς το superbike: από τη νέα, πιο αεροδυναμική επένδυση με winglet και το φτερό μπροστινού τροχού με M Brake Ducts, μέχρι και τις προσανατολισμένες στις επιδόσεις λεπτομέρειες, όπως τη μανέτα γκαζιού κοντής διαδρομής, που μειώνει τη διαδρομή γκαζιού πλέον κατά 14 μοίρες. Με το πρόγραμμα οδήγησης Pro έχεις πλέον κάθε κατάσταση υπό έλεγχο - από τον βασικό εξοπλισμό. Ο στόχος ήταν, είναι και παραμένει σαφής: νέες Pole Positions - #NeverStopChallenging.

Τα highlights του superbike

Ακόμα πιο αποτελεσματική μπροστινή και πλευρική επένδυση με winglet

Για καλύτερη αεροδυναμική, αναθεωρήθηκε η μπροστινή και η πλευρική επένδυση – τώρα τις αναγνωρίζεις από τα χαρακτηριστικά βράγχια καρχαρία. Το downforce των winglet μπόρεσε να αυξηθεί κατά έως και 50 % – αυτό σημαίνει για τα 300 km/h 23,10 kg.

Δυναμική μπροστινή όψη και ψηλή ζελατίνα

Λιγότεροι στροβιλισμοί γύρω από το κράνος: Το μπροστινό μέρος με ψηλή ζελατίνα παρέχει εξαιρετική αεροδυναμική γύρω από το κεφάλι. Η θωράκιση της γέφυρας πιρουνιού προσφέρει επιπλέον αεροδυναμικά πλεονεκτήματα.

Ισχυρή μπαταρία M Lightweight

Κάθε γραμμάριο μετράει: Η υψηλής ποιότητας μπαταρία M Lightweight με μεγάλη διάρκεια ζωής και σύγχρονη τεχνολογία ιόντων λιθίου εξοικονομεί 2 κιλά βάρους.

Μανέτα γκαζιού κοντής διαδρομής

Μειωμένη για καλύτερη ευχρηστία: Χάρη στη μανέτα γκαζιού κοντής διαδρομής, το χαλαρό πάτημα του γκαζιού έγινε ακόμα πιο εύκολο. Αυτό γίνεται εφικτό χάρη στην εμφανώς μικρότερη γωνία περιστροφής των 58°.

Κινητήριος μηχανισμός για τους λάτρεις των επιδόσεων: Σχεδίαση κινητήρα

Λεπτομέρειες και νέα στοιχεία από τους αγώνες: Η γεωμετρία της κυλινδροκεφαλής είναι ίδια με αυτήν της M RR. Με τα 154 kW (210 PS) γίνονται εφικτές κορυφαίες επιδόσεις.

Δυναμικό πίσω μέρος με κοντό φορέα πινακίδας αριθμού κυκλοφορίας

Πιο πέρα από την εμφάνιση: Το δυναμικό πίσω μέρος κάνει την RR ελαφριά και σπορ. Το προαιρετικά διαθέσιμο σετ καλυμμάτων M Cover για την Track-Day τοποθετείται εύκολα και πρακτικά.

Μονόσελο M Carbon με προσαρμογέα κάμερας

Το μονόσελο Carbon με εγκοπή επιτρέπει τη στερέωση μιας Action Cam μέσω ενός προσαρμογέα και την τοποθέτηση του GPS Mouse του καταγραφέα δεδομένων M.

Όλα υπό έλεγχο: με τον αισθητήρα γωνίας τιμονιού

Ο πρωτοποριακός αισθητήρας γωνίας τιμονιού φροντίζει ώστε το σύστημα υποβοήθησης Brake Slide Assist και το Slip-Slide Control να τα δίνουν όλα στην αγωνιστική πίστα.

Αδύνατον να το φανταστεί κανείς εκτός πίστας – το ίδιο και τη RR

Με την αεροδυναμική μπροστινή και πλευρική επένδυση θα σημειώσεις ατομικά ρεκόρ. Τα νέα winglet παράγουν έως και 50 % περισσότερη πίεση επαφής στον δρόμο: στα 150 km/h 5,9 kg, στα 200 km/h 10,6 kg, στα 250 km/h 16,03 kg και στα 300 km/h 23,10 kg. Αυτό αντισταθμίζει την τάση για wheelie κατά την επιτάχυνση.

Επιδόσεις στην οθόνη

Μετά τους γύρους στην πίστα περιμένει ο διάδρομος των πιτ: Μετά την απενεργοποίηση/ενεργοποίηση της ανάφλεξης εμφανίζεται πάντα η τελευταία οθόνη. Με αυτόν τον τρόπο παραμένεις συγκεντρωμένος στο πρόγραμμά σου. Ανάλογα με την προτίμηση, μπορείς να επιλέξεις μεταξύ μιας οθόνης Pure Ride Screen και τριών διαφορετικών Core Screen. Με κρύο κινητήρα εμφανίζεται ο μέγιστος κατάλληλος αριθμός στροφών. Με το φλας αλλαγής ταχύτητας αναβοσβήνει εμφανώς πιο ευδιάκριτα ολόκληρο το στροφόμετρο. Και μπορείς να διαβάζεις γρήγορα όλες τις άλλες ρυθμίσεις στην οθόνη TFT χάρη στην καθαρή απεικόνιση.

Το πάθος φωλιάζει στην καρδιά – και δεν καταλαγιάζει

Απόλυτο πάθος: Περάσαμε στον ισχυρό τετρακύλινδρο κινητήρα BMW ShiftCam της RR με 210 PS (154 kW) όλες τις εμπειρίες από την πίστα. Τα M Brake Ducts στο φτερό μπροστινού τροχού ψύχουν τις δαγκάνες των φρένων κατά την αγωνιστική λειτουργία και φροντίζουν έτσι για υψηλότερες επιδόσεις και σταθερό σημείο πίεσης. Προέρχονται και αυτά από τη M RR όπως και ο αλυσοτροχός και οι βελτιωμένες για τις επιδόσεις κυλινδροκεφαλές. Ο μηχανισμός υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων Pro κάνει τώρα εφικτές αλλαγές ταχυτήτων μέγιστης ακριβείας από τον βασικό εξοπλισμό.

Συνθήκες πλαισίου – στην κυριολεξία

Εργασία ακριβείας για μέγιστη ακρίβεια στην οδήγηση: Το M Chassis kit με αύξηση ύψους πίσω τμήματος και ρυθμιζόμενο σημείο περιστροφής ψαλιδιού περιλαμβάνεται τώρα στον βασικό εξοπλισμό. Οι εγκοπές του πλαισίου παρέχουν ευελιξία στις πλευρές. Η επίπεδη γωνία κάστερ και το offset των γεφυρών πιρουνιού εξασφαλίζουν την άριστη κατευθυντικότητα του μπροστινού τροχού. Η απόσβεση του DDC στα προγράμματα Road, Dynamic, Race με Race Pro 1 έως 3 επιτρέπει την οδήγηση στον επαρχιακό δρόμο με μια απόσβεση για δημόσιους δρόμους.

Ελεγχόμενο κυνήγι των στροφών

Τα προγράμματα οδήγησης Pro που περιλαμβάνονται πλέον στον βασικό εξοπλισμό και ο αισθητήρας γωνίας τιμονιού επιτρέπουν δύο λειτουργίες: το Brake Slide Assist για την επιβράδυνση και το Slide / Slip Control για την επιτάχυνση. Ο αισθητήρας γωνίας τιμονιού μετράει τη γωνία ολίσθησης και σε συνδυασμό με το DTC εξασφαλίζει τη βέλτιστη ολίσθηση. Τα DTC Setting 2 & 3 έχουν βελτιστοποιηθεί για τις πίστες και τα ελαστικά σλικ. Το Brake Slide Assist σε υποστηρίζει στον έλεγχο των powerdrifts εν ριπή οφθαλμού: για συναρπαστική δυναμική σε κάθε στροφή. 

Προσαρμοσμένο στις ανάγκες σου

Πακέτο Μ

Το πακέτο M ενισχύει το σπορ προφίλ της RR. Ο αποκλειστικός χρωματισμός Light white απλό χρώμα/M Motorsport περιλαμβάνεται μόνο σε αυτό το πακέτο και χαρίζει στη μοτοσικλέτα μια δυναμική εμφάνιση. Το πακέτο περιλαμβάνει: τη σπορ σέλα M για βέλτιστη στήριξη στο κυνήγι των κρίσιμων χιλιοστών του δευτερολέπτου. Τους βελτιστοποιημένους ως προς το βάρος τροχούς M Carbon με tapes M, για μέγιστη δυναμική οδήγηση. Ή και τους σφυρήλατους τροχούς M που μπορούν να επιλεχθούν εναλλακτικά. Επιπλέον, M Footrest system και η μαύρη τάπα του ρεζερβουάρ.  

Πακέτο δυναμικής οδήγησης

Το πακέτο δυναμικής οδήγησης μεγιστοποιεί τις αγωνιστικές αρετές της RR αναβαθμίζοντας ταυτόχρονα τις επιδόσεις και την άνεση. Το πακέτο περιλαμβάνει: την αποκλειστικά κατάλληλη για αγώνες ηλεκτρονική ανάρτηση DDC για βέλτιστη απόσβεση και ιδανική επαφή με το οδόστρωμα σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Καθώς και τα προγράμματα οδήγησης Pro με 3 επιπλέον προγράμματα οδήγησης Race Pro και άλλες σχετικές ρυθμίσεις για την πίστα, όπως Launch Control, Pit-Lane-Limiter, Wheelie Control και το Brake Slide Assist, Slide Control. Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ταχύτητας και τα θερμαινόμενα γκριπ περιλαμβάνονται επίσης στο πακέτο.

Πακέτο Race

Το πακέτο Race βελτιστοποιεί την RR για φιλόδοξους οδηγούς αγώνων. Το πακέτο περιλαμβάνει: αλυσίδα M Endurance με χαμηλές απαιτήσεις συντήρησης και βελτιστοποιημένο βάρος. Όπως επίσης και το σύστημα εξαγωγής καυσαερίων τιτανίου Μ της Akrapovič που διατίθεται αποκλειστικά στο πακέτο, για ακόμα πιο σπορ εμφάνιση με σημαντική μείωση του βάρους ή εναλλακτικά, το σπορ τελικό εξάτμισης Slip-on από υψηλής ποιότητας τιτάνιο.

Πακέτο φρεζαριστών εξαρτημάτων M

Το πακέτο φρεζαριστών εξαρτημάτων Μ με τα εξαρτήματα υψηλής ποιότητας και το αποκλειστικό λογότυπο Μ υπογραμμίζει τον σπορ χαρακτήρα της μοτοσικλέτας. Το πακέτο περιλαμβάνει: Φρεζαριστά εξαρτήματα από ανοδιωμένο αλουμίνιο, μεταξύ αυτών και αναδιπλούμενες και ρυθμιζόμενες μανέτες συμπλέκτη και φρένου, συμπεριλαμβανομένου του Brake Lever Guard – εξοπλισμός μέγιστης ποιότητας.

Ο σχεδιασμός είναι κάτι περισσότερο από απλή εμφάνιση

Τρεις εκδόσεις, ένας χαρακτήρας

Όποια έκδοση και αν επιλέξεις: Δεν είναι τα χιλιοστά ή τα χιλιοστά του δευτερολέπτου καθοριστικά, αλλά μόνο οι προτιμήσεις σου. Ωστόσο, είναι σαφές: Κάθε RR είναι προσανατολισμένη στις καθαρές επιδόσεις.

Light white απλό χρώμα/M Motorsport

Ο εμβληματικός χρωματισμός φανερώνει αμέσως από πού έρχεσαι και πού πηγαίνεις: στην πίστα. Με τον αποκλειστικό συνδυασμό του πακέτου M δεν αφήνεις κανένα περιθώριο αμφιβολίας.

Sport

Επιθετική: Η βαφή σε Bluestone metallic δείχνει επιβλητική και ταυτόχρονα απόλυτα σπορ. Τα δυναμικά highlights σε Racing Red στέλνουν μηνύματα για το τι μπορεί να κάνει αυτή η μοτοσικλέτα. Τώρα είναι στο χέρι σου να κάνεις πράξη τα λόγια.

Black storm metallic

Σπορ, επιθετικό, με καθαρές γραμμές. Ο στόχος της RR είναι τόσο ασυμβίβαστος και ξεκάθαρος όσο και ο χρωματισμός: Μέγιστες επιδόσεις, είτε στον δρόμο είτε στην πίστα.

 

Στάνταρ εξοπλισμός 

  • Πρόγραμμα οδήγησης Pro (+3 λειτουργίες: Race Pro 1-3, Pit-Lane-Limiter, Launchcontrol, DTC +/- Shift, Wheelie control, Slide Control, HSC Pro, DBC (Dynamic Brake Control), Engine Break) 
  • Μανέτα γκαζιού κοντής διαδρομής M 
  • BMW Motorrad ABS  
  • ABS Pro 
  • DTC (Dynamic Traction Control - Δυναμικός Έλεγχος Πρόσφυσης) 
  • HSC Pro (Hill Start Control) 
  • Μηχανισμός υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων Pro 
  • Οθόνη TFT 6,5" 
  • M Chassis kit 
  • M GPS Laptrigger (κωδικός έγκρισης λειτουργίας) 
  • Μπαταρία M Lightweight 
  • Ψηλή ζελατίνα 

 

Προαιρετικός εξοπλισμός 

  • Πακέτο Μ με χρώμα Motorsport, σπορ σέλα Μ ή σέλα M Endurance, τροχός M Carbon ή σφυρήλατοι τροχοί M, μαρσπιέ Μ 
  • Dynamic Package με Dynamic Damping Control, θερμαινόμενα γκριπ και Tempomat 
  • Race Package με M Endurance Chain, slip on exhaust ή σύστημα εξαγωγής καυσαερίων τιτανίου Μ 
  • DDC  
  • Θερμαινόμενα γκριπ 
  • Σύστημα ελέγχου ταχύτητας κίνησης 
  • Τροχοί Design Option 
  • Πακέτο συνεπιβάτη 
  • Έξυπνη κλήση έκτακτης ανάγκης (ECALL)  
  • Brake Slide Assist 
  • DTC Slip-Slide Control

 

Ειδικά εξαρτήματα 

  • M Footrest system 
  • Προστατευτικά αξόνων M 
  • Ψηλή σέλα M Endurance 
  • Μονόσελο M Carbon 
  • Προστατευτικό ρεζερβουάρ 
  • Μικρό τσαντάκι ρεζερβουάρ 
  • Ψηλή ζελατίνα φιμέ 

 

 

Κινητήρας

Ονομαστική ισχύς
154 kW (210 PS) στις 13.750 σ.α.λ.
Διαχείριση καυσαερίων
Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης
Τύπος κατασκευής
Υδρόψυκτος/ελαιόψυκτος τετρακύλινδρος τετράχρονος σε σειρά κινητήρας με τέσσερις βαλβίδες τιτανίου ανά κύλινδρο και μεταβλητό χρονισμό των εκκεντροφόρων βαλβίδων εισαγωγής BMW ShiftCam
Διάμετρος x διαδρομή
80 mm x 49,7 mm
Κυβισμός
999 ccm
Σχέση συμπίεσης
13,3 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου
Ηλεκτρονικός ψεκασμός, μεταβλητό μήκος αναρρόφησης
Προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων
EU 5+
Μέγιστη ροπή
113 Nm στις 11.000 σ.α.λ.
 

Επιδόσεις / Κατανάλωση

Τελική ταχύτητα
303 km/h
Κατανάλωση ανά 100 km κατά WMTC
6,4 l
Εκπομπές CO2 κατά WMTC
149 g/km
Τύπος καυσίμου
Σούπερ αμόλυβδη (ενισχυμένη) (μέγ. 5% αιθανόλη, E5) / ROΝ 98 / 93 AKI
Επιτάχυνση 0-100 km/h
3.21 s
 

Ηλεκτρικό σύστημα

Εναλλάκτης
450 W
Μπαταρία
Ελαφριά μπαταρία M, 12 V / 5 Ah, ιόντων λιθίου
 

Μετάδοση ισχύος

Συμπλέκτης
Υγρός πολύδισκος, λειτουργία Anti-Hopping, με αυτοϋποβοήθηση
Κιβώτιο ταχυτήτων
Κιβώτιο 6 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής με ίσια οδόντωση
Δευτερεύουσα μετάδοση
Αλυσίδα 525 17/46
Έλεγχος πρόσφυσης
BMW Motorrad DTC, slide control
 

Αναρτήσεις / Φρένα

Πλαίσιο
Αλουμινένιο πλαίσιο τύπου γέφυρας, κινητήρας ως φέρον στοιχείο
Θέση μπροστινού τροχού / ανάρτηση
Τηλεσκοπικό πιρούνι upside down, διάμετρος 45 mm, προφόρτιση ελατηρίου, ρυθμιζόμενο στάδιο συμπίεσης και οχήματος
Θέση πίσω τροχού / ανάρτηση
Αλουμινένιο ψαλίδι, Full Floater Pro, κεντρικό γόνατο ανάρτησης, ρυθμιζόμενη προένταση, συμπίεση και επαναφορά ελατηρίου
Γωνία τιμονιού
66,4°
Τροχοί
Χυτές ζάντες από αλουμίνιο
Διαστάσεις ζάντας μπροστά
3,50 x 17"
Διαστάσεις ζάντας πίσω
6,00 x 17"
Ελαστικό μπροστά
120/70 ZR17
Ελαστικό πίσω
190/55 ZR17 (με τροχούς M: 200/55 ZR17)
Φρένο μπροστά
Διπλό δισκόφρενο, Ø 320 mm 4,5 mm, ακτινωτή 4-πίστονη σταθερή δαγκάνα (τροχοί M 5 mm)
Φρένο πίσω
Μονό δισκόφρενο, διαμέτρου 220 mm, 1-πίστονη πλευστή δαγκάνα
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά / πίσω
120 mm / 118 mm
Κάστερ
99,8 mm
Μεταξόνιο
1.457 mm
ABS
BMW Motorrad Race-ABS μερικώς αυτόματο, Brake-Slide-Asist
ABS Pro
ABS Pro με διαφορετικές ρυθμίσεις στις λειτουργίες Rain, Road, Dynamic, RACE
 

Διαστάσεις / Βάρη

Ύψος σέλας σε απόβαρο
832 mm (σπορ σέλα: 858 mm)
Εσωτερική καμπύλη ποδιών σε απόβαρο
1.845 mm (σπορ σέλα: 1.905 mm)
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ
16,5 l
Ρεζέρβα
περίπου 4 l
Μήκος
2.073 mm
Ύψος
1.205 mm (χωρίς καθρέφτες, σε βάρος κενό DIN)
Πλάτος
848 mm (επάνω από τους καθρέπτες)
Βάρος καθαρό
185 kg
Απόβαρο σε ετοιμότητα για οδήγηση, γεμάτο ρεζερβουάρ
198 kg
 1)
Επιτρεπόμενο συνολικό βάρος
407 kg
Φορτίο (με βασικό εξοπλισμό)
209 kg

1) According to Guideline (EU) 168/2013 with all operating fluids, with standard equipment and refuelled with min. 90% of the usable fuel tank capacity.

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

  • BMW Motorrad Motorcycles
  • S 1000 RR

  • 21.950,00€

Διαθέσιμες Επιλογές

ΑΓΟΡΑ / ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΩΡΑ

*  Τιμή βασικής έκδοσης. Δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα ταξινόμησης (πινακίδες) και τα τέλη κυκλοφορίας.
* * Ο τιμοκατάλογος ενδέχεται να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση.

Ετικέτες: 1000, ΜΟΝΤΕΛΑ, BMW, Motorrad, Motorcycles